AVR 340 som effektforsterker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AVR 340 som effektforsterker?

Jeg er nybegynner og det er mulig at spørsmålet er dumt - men jeg setter pris på litt veiledning..

Jeg har en Denon AVR 2310 receiver som er koblet til 2 stk JBL E90. Jeg er veldig fornøyd med denne kombinasjonen når det gjelder film, men jeg synes kanskje at 2310 ikke fungerer så godt på musikk. Jeg har også en H/K AVR 340 receiver tilhjengelig. Kan jeg bruke denne som en effektforsterker for å få litt mer "punch" når det gjelder musikk? Hvis ja - hvoran skal jeg koble ?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke effektdelen der er problemet med din Denon til musikk, det er forforsterkerdelen.....og nei, du kan ikke prøve medmindre din HK har "Main INN" terminaler, jeg tviler på det da surround receivere bare har Pre Out vanligvis.
    Hvorfor prøver du ikke HK`en istedet? Kanskje den er bedre på stereo....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker så mye for svar. Jeg ønsker hd lyd i oppsettet mitt og den muligheten har ikke HK'en.. men Denon 2310. Jeg får levere den tilbake til Hifi-klubben - og heller erstatte den gamle HK'en med en nyere modell av samme merket som kan spille de nye lydformatene.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om din Blu-Ray har multikanal analoge utganger kan du jo bruke de, da dekoder Blu-Ray spilleren, eller, du kan sende signalet som pcm via hdmi fra Blu-Ray spilleren til HK`en....da dekoder Blu-Ray spilleren også, eller hur?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •