Ny Hegel H200 med trafolyd - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Nå har det utviklet seg på en bedre måte heldigvis. Fikk sms fra kjøper at han beklaget oppstyret han har skapt. Så nå skal alt være i skjønneste orden. Og jeg som hadde gledet meg til nye venner og kaffe da gitt:-). Neida, dette var en lettelse å slippe å ha i bakhodet. Ekkelt når det kommer trusler. Selv om man vet at det som regel ikke ligger noe makt bak dette så blir man automatisk litt paranoid.
    Så han skal ta den med til Soundgarden, eller er det ikke ulyd i den lengere?

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Så han skal ta den med til Soundgarden, eller er det ikke ulyd i den lengere?
    Jeg orket ikke å gå inn på det. Ble ikke nevnt. Personelig så tror jeg ikke det var feil på Hegelen

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter det jeg kan lese, virker det for meg som at han ikke skjønte at du mente jordet stikk kunne være årsaken; det virker på meg som at han bekreftet at han hadde den koblet til jordet stikk, og underforstått mente dette var det beste og at det derfor ikke skulle være noe problem. Altså en misforståelse/kunnskapsmangel. I så fall kan jeg tenke meg at han enten har roet seg ned og tenkt over det, eller lest litt om det og skjønt det, eller fått råd fra noen andre i tillegg om dette, og koblet den til med ujordet stikk, og at ulyden dermed ble borte. Kan jeg tenke meg. Sånn ellers kan jeg tenke meg at han ble litt paranoid fordi han har blitt lurt før, og derfor også ble noe irrasjonell, ble sint og ikke tenkte klart. Muligens.
    Uansett hva det var så var jo ikke dette noe problem i utgangspunktet, all den tid det var garanti på den. Men men. Tror nok dere snakket litt forbi hverandre.

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Etter det jeg kan lese, virker det for meg som at han ikke skjønte at du mente jordet stikk kunne være årsaken; det virker på meg som at han bekreftet at han hadde den koblet til jordet stikk, og underforstått mente dette var det beste og at det derfor ikke skulle være noe problem. Altså en misforståelse/kunnskapsmangel. I så fall kan jeg tenke meg at han enten har roet seg ned og tenkt over det, eller lest litt om det og skjønt det, eller fått råd fra noen andre i tillegg om dette, og koblet den til med ujordet stikk, og at ulyden dermed ble borte. Kan jeg tenke meg. Sånn ellers kan jeg tenke meg at han ble litt paranoid fordi han har blitt lurt før, og derfor også ble noe irrasjonell, ble sint og ikke tenkte klart. Muligens.
    Uansett hva det var så var jo ikke dette noe problem i utgangspunktet, all den tid det var garanti på den. Men men. Tror nok dere snakket litt forbi hverandre.
    Ingen som snakket forbi hverandre her. Jeg ringte han for å be han prøve en ujordet kontakt noe han ville prøve. Det fremkommer dessverre ikke på "loggen" jeg har skrevet. Da det ikke gikk, utviklet alt seg rett ned mellom oss.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Du kunne få nummeret til kjøper:-)
    Haha, jo takk du. Da tror jeg heller at jeg fortsetter å se meg rundt på bruktmarkedet. Jeg liker ryddige folk som deg. Kranglefanter orker jeg ikke å handle med.

Newcomer Arkan sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser godt din frustrasjon og bekymring rundt dette. For et halvt år siden ble jeg selv offer for episode med min personbil, hvor en tidligere "kamerat" ripet den ene siden i fylla. Han erkjente handlingen, men jeg fikk vite av faren hans (via fyldige og svært krenkende sms'er og mailer btw) at det var jeg som var problembarnet som belastet han med å måtte gjøre opp for seg ift dette. Det ordnet seg, men ikke før jeg snakket med politiet, fikk bekreftet min rett til å anmelde og påfølgende truet vedkommende med direkte anmeldelse av forholdet. Jeg tror vi mennesker er rimelig forskjellig skrudd sammen når det gjelder ærlighet, respekt og ansvarstaking...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •