Jakten på Panasonic TX-P50G10E - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 55 av 55
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jakten er over.

Sitat Opprinnelig postet av langaas
    Hvis du klarer deg med en 46 tommer har de den på Komplett til 9999: Komplett.no - Panasonic 46" Plasma-TV TX-P46G10E

22 igjen på lager.

På PS har de denne med 7 dagers bestilling (ring og hør hvis du kan tenke deg den): ps.no - PANASONIC Plasma TV 46" FullHD 100HZ 3XHDM600HZ DLNA RiksTV
    TX-P46G15E har jo DNLA. Vurderte den når jeg kjøpte tv.

Ellers prøvde jeg også å prute på en de hadde på Expert i Molde, men kom ingen vei heller...
    Jeg og min bedre halvdel diskuterte forskjellen mellom 42" (som vi har nå), 46" og 50". Forskjellen mellom 42" og 46" syntes vi ble for liten, selv om det fristet når 2-3 nettsteder har den inne på lager.

Ringte NetShop og de hadde akkurat bestilt inn et lite lass med G10. Så om ca 14 dagers tid skal jeg i teorien være en plasma tv rikere.

Jakten er herved avsluttet (i teorien)....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer.

Håper du blir fornøyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av PerEspen
    Jeg og min bedre halvdel diskuterte forskjellen mellom 42" (som vi har nå), 46" og 50". Forskjellen mellom 42" og 46" syntes vi ble for liten, selv om det fristet når 2-3 nettsteder har den inne på lager.

Ringte NetShop og de hadde akkurat bestilt inn et lite lass med G10. Så om ca 14 dagers tid skal jeg i teorien være en plasma tv rikere.

Jakten er herved avsluttet (i teorien)....

Min òg (i teorien..)

Slenger meg med på denne. Har også jaktet på G10 en stund nå.

Bestilte tidligere i dag fra netshop.

Har de bare én igjen til slutt, blir det trolig som i Andeby når Klara og Dolly sliter i stykker den siste kjolen på salg

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei

Jeg har tydligvis ventet LITT for lenge til å kunne kjøpe meg en god 50" plasma. Har sjekket en del netthandel sider og var senest i dag innom den lokale Elprice butikken for å undersøke muligheten for å få tak i en Panasonic TX-P50G10E. Det var kun 2 stk igjen i Norge og de var skadet. For skadet til at jeg ville ha kjøpt en.

Nå søker jeg litt hjelp for å se om det er mulig å få tak i denne flotte plasma TV'n. Drømmen er V10, men den ligger over mitt budsjett på 12-13k. S10 har ikke NeoPDP, noe jeg ser som nødvendig. Det kommer helt sikkert å komme innlegg som sier at andre merker er like bra/bedre etc. og jeg vil gjerne høre andre sine meniger om det finnes noe like bra eller bedre, men som nevnt innenfor mitt budsjett. Etter mine undersøkelser og meninger blant andre flatskjerm entusiaster, er at Panasonic ligger fremst i plasma teknologien.

Så for å summere opp saken: jeg søker hjelp til å finne 1 stk Panasonic TX-P50G10E.... hvis mulig.
    Elkjøp på Finnsnes har TX-P50G10E til 16000.-

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tydligvis ventet LITT for lenge til å kunne kjøpe meg en god 50" plasma. Har sjekket en del netthandel sider og var senest i dag innom den lokale Elprice butikken for å undersøke muligheten for å få tak i en Panasonic TX-P50G10E. Det var kun 2 stk igjen i Norge og de var skadet. For skadet til at jeg ville ha kjøpt en.

Nå søker jeg litt hjelp for å se om det er mulig å få tak i denne flotte plasma TV'n. Drømmen er V10, men den ligger over mitt budsjett på 12-13k. S10 har ikke NeoPDP, noe jeg ser som nødvendig. Det kommer helt sikkert å komme innlegg som sier at andre merker er like bra/bedre etc. og jeg vil gjerne høre andre sine meniger om det finnes noe like bra eller bedre, men som nevnt innenfor mitt budsjett. Etter mine undersøkelser og meninger blant andre flatskjerm entusiaster, er at Panasonic ligger fremst i plasma teknologien.

Så for å summere opp saken: jeg søker hjelp til å finne 1 stk Panasonic TX-P50G10E.... hvis mulig.
    El-kjøp på Finnsnes har inne TX-P50G10E til 16000.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

TX-P50G10E til 16000

8) El-kjøp på finnsnes har inne ett par stk av TX-P50G10E.

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bj-niel
    8) El-kjøp på finnsnes har inne ett par stk av TX-P50G10E.
    Får det sikkert med seg om du skriver det inn bare en gang også

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kjører jo expert 50V10 for kun(?) 15999,-

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    stemmer det; Link

De er vel interessert å bli kvitt de siden G20/V20/VT20 kommer om kort stund

edit:
    Netshop har den forøvrig til 15490; Link

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Time is changing...

Har funnet ut at den lokale Expert butikken har stående en TX-P50V10E til demo. Den står til 19.990,- noe jeg ikke har lyst eller vil betale. Hvis dette er den eneste de har stående, ettersom i teorien er VELDIG vanskelig å få skaffet den, er det noen som har tips til pruting av demo TV? Er det smart i det hele tatt å kjøpe en slik TV som har stått på x antall timer i Gudene vite hvor mange dager/uker?
    Jeg kommer sikkert til å stikke innom Expert flere ganger for å høre om det er noe endring i pris. Ser nå at NetShop har endre ubekreftet dato fra 17/2 til 26/2. Hvis det blir forkyvet flere ganger, så vet jeg ikke om jeg vil vente lenger og gå for V10.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kommer sikkert til å stikke innom Expert flere ganger for å høre om det er noe endring i pris. Ser nå at NetShop har endre ubekreftet dato fra 17/2 til 26/2. Hvis det blir forkyvet flere ganger, så vet jeg ikke om jeg vil vente lenger og gå for V10.

Fått en tv nå da?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Drømme TVn i hus

Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    Det ble en V10 alikevel, som faktisk var den aller siste Expert hadde inne. En drøm å se BluRay på 8) Ser nå at NetShop har forflyttet ubekreftet dato på G10 1 uke fremover, så jeg er glad jeg kjøpte V10.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Servicel
    Min òg (i teorien..)

Slenger meg med på denne. Har også jaktet på G10 en stund nå.

Bestilte tidligere i dag fra netshop.

Har de bare én igjen til slutt, blir det trolig som i Andeby når Klara og Dolly sliter i stykker den siste kjolen på salg
    Hvordan går din jakt? Gitt opp eller hur?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble V10 fra Expert her åsså. Kansellerte hos Netshop. Henger på veggen nå. 99% fornøyd, men sliter litt med HDMI-signalet fra PC'n. Noe støy i bildet - trolig p.g.a. 5 meter kabel via et DVI--> HDMI adapter som fra før har 1,5 meter kabel.

Tester nå med en 3 meter kabel og kjører 1920 x 1080 i 1 til 1 pixelering og alt er 100% OK.

Fikk atter en fjernkontroll på bordet nå og undres hvordan Prontoen kan programmeres for å kunne aksessere f.eks. HDMI2 direkte uten å måtte trykke A/V og pil ned gjentatte ganger.

PS: Du får tilgang til "hotel-mode" ved å holde PRG-DWN på tv'n inne samtidig som du trykker A/V på fjernkontroller 3 ganger. Har kan du bl.a. sette default oppstart-kilde..

Servicel

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Servicel
    Ble V10 fra Expert her åsså. Kansellerte hos Netshop. Henger på veggen nå. 99% fornøyd, men sliter litt med HDMI-signalet fra PC'n. Noe støy i bildet - trolig p.g.a. 5 meter kabel via et DVI--> HDMI adapter som fra før har 1,5 meter kabel.

Tester nå med en 3 meter kabel og kjører 1920 x 1080 i 1 til 1 pixelering og alt er 100% OK.

Fikk atter en fjernkontroll på bordet nå og undres hvordan Prontoen kan programmeres for å kunne aksessere f.eks. HDMI2 direkte uten å måtte trykke A/V og pil ned gjentatte ganger.

PS: Du får tilgang til "hotel-mode" ved å holde PRG-DWN på tv'n inne samtidig som du trykker A/V på fjernkontroller 3 ganger. Har kan du bl.a. sette default oppstart-kilde..

Servicel
    V10 er "dah shit". Meget bra bilde, selv med RCA kabel.

Jeg har også Pronto, en TSU9400. Last ned .zip filen nederst på denne siden. De har laget en universel IR data til bla. Panasonic flatskjermer. I den kan du velge alle TV utgangene ved et trykk.

Og hva er hotel-mode godt for?

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •