Jakten på Panasonic TX-P50G10E - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 55
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av liverpool123
    Det oppdateres nok ikke før i morgen når de tar hånd om bestillingene..
    Men er det ikke blitt noen oppdatering på ordren din i løpe av dagen imorgen før de stenger, så er det jo bare og ringe de for og få bekreftet om de den, og om du fikk kjøpt den.. Prisen var vell ikke så ille med frakten heller?
    Så de hadde 50+ av 50v10 på lager, til rundt 15.000,- er jo heller ikke ille pris..Tengte bare og legge det inn her selv om det ikke har mye med tråden og gjøre, da jeg tror jeg husker noen dager tilbake noen var på jakt etter v10'en..

Bare hyggelig hjelpe. Får håpe du får den og da.
    Frakt ble på ca 440,- og V10 ligger på 15490,- men litt for mye for meg. Jeg skal være veldig fornøyd hvis jeg får G10. Hvis ikke, biter jeg i det søte eple og bestiller 10.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PerEspen
    Frakt ble på ca 440,- og V10 ligger på 15490,- men litt for mye for meg. Jeg skal være veldig fornøyd hvis jeg får G10. Hvis ikke, biter jeg i det søte eple og bestiller 10.
    Regner med du mente V10?
    Du får høre med de i morgen...Og viss ikke, så blir du en litt bedre tv rikere, og noen lapper mer fattigere

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    440 for frakt er jo helt greit det.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med du mente V10?
    Du får høre med de i morgen...Og viss ikke, så blir du en litt bedre tv rikere, og noen lapper mer fattigere
    V10 - for dyr
    G10 - akkurat passe og har fått bekreftet at jeg nå er ca 13.500,- fattigere og en 50" rikere.

8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    V10 - for dyr
    G10 - akkurat passe og har fått bekreftet at jeg nå er ca 13.500,- fattigere og en 50" rikere.

8)
    Bærre lækkert... Da ordnet det seg jo som du ville til slutt... Så slapp du og gå får noen av de andre altærnativene... Det er kjedelig og kjøpe noe man ikke har lyst på, bare fordi man ikke fikk taki det man ville ha...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bærre lækkert... Da ordnet det seg jo som du ville til slutt... Så slapp du og gå får noen av de andre altærnativene... Det er kjedelig og kjøpe noe man ikke har lyst på, bare fordi man ikke fikk taki det man ville ha...
    Glad jeg avbestilte hos NetShop. Der var det ubekreftet 14 dager framover. Dagene vil nok gå saaaakte til jeg får monsteret i hus.

Takker igjen, Liverpool123. My hero 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var merkelig, er det noen som vet hvorfor disse TVene er utgått? Kommer det nye 3D-modeller som alle venter på, f.eks.?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Selvfølgelig måtte det skje...

Sendte mail til Amentio for TV'n ble aldri sendt. Fikk til svar i går:

"Hei

Tv'en i din ordre er dessverre EOL(End of Life).
    Ønsker du å endre til en annen tv, eller vil du kansellere din ordre ?

Ha en fin dag !
    Mvh
    Amentio.no
    Norges billigste nettbutikk"

Veldig koselig.

Jakten fortsetter...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tx-p50v10e

Har funnet ut at den lokale Expert butikken har stående en TX-P50V10E til demo. Den står til 19.990,- noe jeg ikke har lyst eller vil betale. Hvis dette er den eneste de har stående, ettersom i teorien er VELDIG vanskelig å få skaffet den, er det noen som har tips til pruting av demo TV? Er det smart i det hele tatt å kjøpe en slik TV som har stått på x antall timer i Gudene vite hvor mange dager/uker?

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har funnet ut at den lokale Expert butikken har stående en TX-P50V10E til demo. Den står til 19.990,- noe jeg ikke har lyst eller vil betale. Hvis dette er den eneste de har stående, ettersom i teorien er VELDIG vanskelig å få skaffet den, er det noen som har tips til pruting av demo TV? Er det smart i det hele tatt å kjøpe en slik TV som har stått på x antall timer i Gudene vite hvor mange dager/uker?
    Kommer jo snart nye tv'er så er jo mulig og prute litt..
    19.990,- for en demo er jo mye, med tanke på at expert selger de ny for den prisen.. Gå inn og si; jeg tar den her og nå for 15k... Ellers blir det netthandel.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte mail til Amentio for TV'n ble aldri sendt. Fikk til svar i går:

"Hei...
    Kjedelig dette da... Bare pass på at du får pengene tilbake da

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der er en side i england som selger den, (skal visst ha på lager) ...med frakt til norge for ca.11k..
    Men det er vell ikke så aktuelt..?..og det er B-modellen, støtter ikke norsk riks tv...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    Kommer jo snart nye tv'er så er jo mulig og prute litt..
    19.990,- for en demo er jo mye, med tanke på at expert selger de ny for den prisen.. Gå inn og si; jeg tar den her og nå for 15k... Ellers blir det netthandel.
    Det jeg mente var at de selger V10 for 19.990,- Men ettersom min erfaring så langt er at V10/G10 er klin umulig å få tak i, så er det mulig at den de har stående er den siste de kan selge. At jeg da kan prute på den.

Men siden dette er en demo som har stått på en stund, ser du noe problem i å kjøpe den?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjedelig dette da... Bare pass på at du får pengene tilbake da
    Ble heldigvis bestilt "med faktura".

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der er en side i england som selger den, (skal visst ha på lager) ...med frakt til norge for ca.11k..
    Men det er vell ikke så aktuelt..?..og det er B-modellen, støtter ikke norsk riks tv...
    Link?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Link?
    LE Concepts - lcd and plasma tv online retailer

Der står det pris på noen over 900 pund, dette endres til litt lavere når du registrerer deg en konto og velger norge... Da tar de av momsen..
    Så kommer frakten på 179 pund, og om du bruker 'vatfreeze' code når du sjekker ut, sparer du vell ytterlige 17 pund.. usikker på om de godtar den når de belaster kortet ditt... Men går jo og prøve.. Med den koden, og prisen uten UK moms, og med frakt til norge havner jeg på: 996.62 pund = 9227 NOK ... Så kommer da momsen på...

Men, et lite tips, denne siden kan du få til og "redigere" litt på fakturaen..
    Få de til og skrive: "replacement for damage product, warranty.. costum value 20 GBP" ...så kan det jo hende at du slipper unna momsen også Og det skal være garanti på den gjennom Panasonic i norge også... hvertfall det de sa til meg når jeg snakket med de for noen uker siden, men jeg valgte og ikke kjøpe siden den ikke tar riks tv rett i tv'n... Men er jo bare og ringe og høre med panasonic ang garanti.. Så det eneste du må fikse selv til tv'n da er jo en strømedning som passer i den norske kontakten

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men siden dette er en demo som har stått på en stund, ser du noe problem i å kjøpe den?
    Egentlig ikke, du har jo garanti, 2år +5år reklamasjon om noe skulle skje..
    Og det fra den dagen du kjøper, og ikke den dagen de tok den i bruk...
    De skal jo ha noen tusen timer levetid da, så om den har stått på hele dagen i et år eller noe sånt, så er det nok ennå maaange år med tv igjen...
    med 7 timer om dagen, så tror jeg en plasma med 100.000 timer leve tid skal være i rundt 20år? og om de har hatt den på 10t om dagen i et år, så er det nå ennå mange år igjen på den...

Selv kunne jeg nok godt valgt og heller kjøpe en demo modell (som har hengt i butikk, ikke angre produkt)...dette fordi da sparer man jo noen lapper... Men det må da være litt og spare... 500 og spare er ikke nok for og slå til og kjøpe et demo produkt av noe som koster 20 lapper nytt.. Så si til dem, tar den for 15k nå! Om de ikke får taki flere, så er det vell heller ingen behov for at den skal henge der til reklame...!?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Egentlig ikke, du har jo garanti, 2år +5år reklamasjon om noe skulle skje..
    Og det fra den dagen du kjøper, og ikke den dagen de tok den i bruk...
    De skal jo ha noen tusen timer levetid da, så om den har stått på hele dagen i et år eller noe sånt, så er det nok ennå maaange år med tv igjen...
    med 7 timer om dagen, så tror jeg en plasma med 100.000 timer leve tid skal være i rundt 20år? og om de har hatt den på 10t om dagen i et år, så er det nå ennå mange år igjen på den...

Selv kunne jeg nok godt valgt og heller kjøpe en demo modell (som har hengt i butikk, ikke angre produkt)...dette fordi da sparer man jo noen lapper... Men det må da være litt og spare... 500 og spare er ikke nok for og slå til og kjøpe et demo produkt av noe som koster 20 lapper nytt.. Så si til dem, tar den for 15k nå! Om de ikke får taki flere, så er det vell heller ingen behov for at den skal henge der til reklame...!?
    Jeg skal stikke innom i dag før jobb. Rapporterer inn senere i kveld på hvordan det gikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Den gang ei...

Jeg skal stikke innom i dag før jobb. Rapporterer inn senere i kveld på hvordan det gikk.
    De hadde nok V10 på lager og ville ikke gi mer en 5% avslag på demo TV'n som stod i butikken, altså ca 18.000,-

Har sendt NetShop.no en mail om de har inne G10/V10. Sikkert min. 2 uker ventetid hvis de har den på fjernlager.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du klarer deg med en 46 tommer har de den på Komplett til 9999: Komplett.no - Panasonic 46" Plasma-TV TX-P46G10E

22 igjen på lager.

På PS har de denne med 7 dagers bestilling (ring og hør hvis du kan tenke deg den): ps.no - PANASONIC Plasma TV 46" FullHD 100HZ 3XHDM600HZ DLNA RiksTV
    TX-P46G15E har jo DNLA. Vurderte den når jeg kjøpte tv.

Ellers prøvde jeg også å prute på en de hadde på Expert i Molde, men kom ingen vei heller...

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •