PHILIPS BDP2500 blu-ray spiller til 899,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb PHILIPS BDP2500 blu-ray spiller til 899,-

Jeg skal ha en OK Blu-ray spiller. Har per idag en Full-HD Toshiba 42" LCD fra 2008 med HDMI som spilleren skal kobles på. Noen som har tanker rundt denne rimelige spilleren? Snaue 900,- klingen bra i mine ører (og lommebok) :-D

Setter pris på alle svar!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hyp3z
    Jeg skal ha en OK Blu-ray spiller. Har per idag en Full-HD Toshiba 42" LCD fra 2008 med HDMI som spilleren skal kobles på. Noen som har tanker rundt denne rimelige spilleren? Snaue 900,- klingen bra i mine ører (og lommebok) :-D

Setter pris på alle svar!
    Til å spille av Bluray er den helt sikkert brukanes.. er ofte de andre tingene de sliter med.. til prisen virker det jo helt greit .

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Til å spille av Bluray er den helt sikkert brukanes.. er ofte de andre tingene de sliter med.. til prisen virker det jo helt greit .
    Enig med skorob. de fleste blu ray spillere takler bra BD,men billige spillere sliter med ELENDIG lyd på musikk og bare halveis bra kvalitet på dvd så du må vurdere hva du skal ha den til.er det bare til BD (blu-ray disc) så ser det jo ut som et bra kjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok sjansen og bestilte denne. Etter hva jeg har lest er det så og si det samme som BDP3000 modellen, men uten BD-Live og RJ45.
    Spilleren er kjapp i menyene og har et veldig brukervennlig menysystem. Fjernkontrollen virker billig (høy trykklyd), men er veldig god å trykke på - og med fin størrelse på knapper. Men den går i retur grunnet en del "grain" i bildet. Dette kunne lett observeres i de fleste filmscener som ikke var veldig opplyste.
    I tillegg støtter den ikke MKV -format, og jeg hadde problemer med å spille av 2 av 3 DivX-filer m/ HD-oppløsning.
    Video/musikk kan heller ikke spilles av via USB-kontakten, denne er kun for firmware oppdatering. Kun via DVD.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her høres det ut som du har litt for stort krav i forhold til hva en slik billig spiller yter. Den appelerer heller vell til en annen garde enn den du tilhører.

Hva med å legge litt penger i en skikkelig en heller?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, de minus-ene jeg beskrev visste jeg delvis om allerede ved bestilling (via GoogleTranslate fra tyske og franske forum). Så det var jeg forberedt på, til den prisen kunne jeg godta det. Men det jeg ikke var forberedt på var bildekvaliteten ("grain" effekten var for markant). Dermed ble det retur.

Jeg blir nok til å kikke etter andre spillere og/eller blu-ray løsninger for HTPC'en jeg bruker ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gammel tråd, men jeg hiver inn et svar her
    Har hatt denne siden Februar (ikke oppdatert den med nyeste firmware engang).
    Spiller alt jeg har prøvd (bd og dvd), og den var også mulig å få sonefri på dvd, for de dette er viktig for.

Forsåvidt rimelig fornøyd, men kan jo være det brått blir forskjell når den nye projektoren dukker opp idag eller imorgen.
    PT-AE900E -> Epson EH-TW2900.

-j

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •