God deal fra expert? 50" tv med bluray hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

God deal fra expert? 50" tv med bluray hjemmekino

Har vært innom expert, og fått et tilbud..
    Da jeg bare skal være 5mnd her jeg nå er, og har nok lyd og bilde hjemme, så skal ikke ha produktene med meg hjem igjen...så har jeg fått tilbud av de, om og kjøpe en Pana 50c10 og SC-BT200 for 15.500,- ... Og så skal expert kjøpe produktene tilbake av meg i mai, for 10.000,- ...altså betaler jeg en "leie pris" på 5500,-

Jeg regner med og kunne få det samme, kanskje litt mer for produktene om jeg skal selge de på finn.no når mai kommer, men dette gjør det en del letter for meg med tanke på at jeg slipper og tenke på og få det solgt...bare levere det tilbake og få 10.000,- for det...

Høres dette ut som en bra deal?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høres jo ikke så galt ut egentlig.. må jo si de er *snille som kjøper det tilbake! men at 5500 kr kan være dyrt for å ha en TV + lydanlegg i *leie* i 5mnd skal man ikke si noe på!

For å være ærlig, er det nok opp til hver enkelt om man vil betale 1100 kr i 5 mnd for å ha tv + lyd anlegg

Lykke Til

Adelphia
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av HiFiEntusiasten
    høres jo ikke så galt ut egentlig.. må jo si de er *snille som kjøper det tilbake! men at 5500 kr kan være dyrt for å ha en TV + lydanlegg i *leie* i 5mnd skal man ikke si noe på!

For å være ærlig, er det nok opp til hver enkelt om man vil betale 1100 kr i 5 mnd for å ha tv + lyd anlegg

Lykke Til
    Jeg ville nå aldri handlet hos hverken Expert, Elkjøp, Elprice osv uansett hvor god pris det er.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adelphia
    Jeg ville nå aldri handlet hos hverken Expert, Elkjøp, Elprice osv uansett hvor god pris det er.
    Og hvorfor det da?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFiEntusiasten

Lykke Til
    Men så er det jo det da, hvor mye kan jeg få solgt det for når jeg skal selge det i Mai da? Elektronikk raser jo raskt i verdi..Og så kommer jo Pana med nye modeller til sommeren...

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adelphia
    Givende...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •