LED med beste bang for the buck?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LED med beste bang for the buck?

Jeg er på utkikk etter en TV på fellesrommet. Har bestilt meg en TX-P50V10E til gutterommet nå, og vurderte en LG PS8000 til fellesrommet, men det blir rett og slett for stort! Ser ikke ut som LG har denne typen i mindre modeller heller, så da tenkte jeg at jeg skulle forsøke en litt billigere LED som er av bra kvalitet.

Prisen må ikke være over 12 000, men helst under 10K. Den burde være på 42 tommer eller rett rundt. Finnes det noen soleklare vinnere på dette området? TV'en vil bli brukt til vanlige TV-sendinger, litt film og kanskje spill i tiden fremover.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser nå at det er svært lite utvalg under 12K, så det spørs nok om jeg må gå for en plasma her også. Litt synd at jeg ikke får noe erfaring på LED, men får vel heller satse på OLED med 3D ved neste innkjøp tenker jeg

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LED er i mine øyne overpriset ennå. Det er de dyreste TV'ene du får. Under 10-12.000 så er det nok LCD eller plasma som gjelder. Hvor langt unna TV skal du sitte? 50" er ikke så stort som du tror og du venner deg fort til det. Jeg sitter 2,5m unna en 50PS8000 og det fungerer fint.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir nok ca samme avstand som jeg har ja. Tror NEPPE det blir et problem. Har selv vært vant med godt over 60 tommer med PJ nå. Problemet med størrelsen er heller fysiske problemer med plassering, og at det står en gammel jernovn like ved, som det hender vi fyrer i. Da blir det nemlig litt skummelt

Har undersøkt litt i dag, og tror jeg går for en enklere Panasonic G10 42 tommer. Skal vel være mer enn ok kvalitet. Uansett ikke jeg som vil bruke denne TV'en mest

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung UE40B6050XXE går for 9995,- på Elkjøp på januarkampanje. 12995,- etter kampanje

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •