Reodor Felgens projektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reodor Felgens projektor

Trodde jeg skulle le meg ihjel da jeg leste dette her fra en selger på qxl!
    Les og le, ingen her på forumet går i baret - men kanskje en og annen stakkar gjør det??

"Du kan gjøre din nåværende TV om til en prosjektor idag! Dette er produktet butikkene ikke vil du skal vite om.

Ved hjelp av en høyteknologisk utviklet linse (basert på samme teknologi som en del fyr-tårn linser. Ligner på en "ryggelinse") kan du forvandle din TV til alle størrelser opp til 175" idag (større anbefales ikke pga bildekvalitetet forringes for mye).

Du vil motta en Linse og detaljerte tegninger på hvordan du bygger denne projektoren. Du trenger ingen spesielle kunnskaper for å lage dette, og det inneholder overhodet ingen elektriske artikler av noe slag.

Det eneste du trenger utenom er pappkasse, svart maling til kassen, og svart tape, og evt et lite speil. Du skal selv bygge selve kassen rundt linsen/TV-en. Svart for å beholde mest mulig lys og oppnå optimalt resultat

Bildekvalitet: Bildekvaliteten blir selvsagt ikke like bra som en prosjektor eller en TV, men den kan bli bra med de rette instillingene. Denne prosjektoren bør absolutt brukes i et helt mørkt rom. Dersom rommet ikke er helt mørkt vil du ikke oppnå gode resultater!!!!!!!

Denne virker på selve TV-en, og kan derfor brukes til DVD-er, TV-spill, TV og alt annet som vises på TV-en. Har solgt masse i bl.a USA.

Nå kan du få din egen hjemmekino uten å bli flådd. Jeg har selv en TV koblet opp mot denne og syntes det er artig og se TV på hele veggen for en så billig penge.

Jeg vil ikke anbefale at dette brukes på TV-er over 21" selv om det er fullt mulig.

Prisen er INKLUDERT PORTO og emballasje.

Her kommer en liten videodemo av linsen. Det er filmet med et digitalt videokamera, og komprimert relativt mye, men en bør få et visst inntrykk over hvordan det fungerer. Digitalt videokamera er ikke så bra å fokusere på lys i mørket, noe som sikkert de fleste som har det er klar over.

Last ned en demo av linsen (2 mb) " ops:

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja han der har tjent mye penger på det produktet der.
    Han har vel drevet og solgt det i godt og vel 6mnd på QXL nå.
    Og han har vinnende bud bestandig.
    Så han har gjort det godt.
    Mange som sitter med en slik i søpla sikkert.
    :lol:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •