Pioneer Kuro krp-600a ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer Kuro krp-600a ?

Hei

Er det noen som vet hvor man kan få tak i krp-600a og ca hvor mye de går for?

Har kun sett en og det var en demo model som de skulle ha 40.000 for, hadde visst stått som demo i 6mnd.

Hva sier dere, ville dere gitt 40k for en demo model, jeg synes det er litt mye, det er noe med det at alle mulige folk har drevet å tafset på den og guden vet hva de har gjort :P

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser vel ut til at pioneer 6090 og krp-600m er blitt faset ut.
    Har sett 6090 nedmot 32k, men krp-600 er jo noe dyrere.
    Jeg synes selv at 40k er vel mye for en demoversjon, men det er kanskje prisen å betale når man er sent ute?

Har du sjekke bruktbørsen?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært fast bestemt på å kjøpe en helt ny 600A selv, men jeg ventet desverre litt for lenge. De er jo ikke å oppdrive ny lenger. Så jeg kjøpte en 600A utstillingsmodell idag for 37000,- inkl bordstativ. Fikk så klart med orginal embalasje, manualer, full garanti etc.

Soundgarden hadde inne et lite parti med 6090H for noen uker siden, men de ble solgt ut fort.

Sitat Opprinnelig postet av Chrisonfire
    Ser vel ut til at pioneer 6090 og krp-600m er blitt faset ut.
    Har sett 6090 nedmot 32k, men krp-600 er jo noe dyrere.
    Jeg synes selv at 40k er vel mye for en demoversjon, men det er kanskje prisen å betale når man er sent ute?

Har du sjekke bruktbørsen?

Newcomer Kuroman sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kuroman på jakt etter 60"

Hiver meg på denne tråd. Håper noen kan gi tips om tilgjengelig KRP 600 fra feks.
    demoutstilling.

Hilsen

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer tver er nesten umulig å få tak i lenger.. jobber selv på Elkjøp og har sjekket opp i tilfelle noenting skjer med min KRP-500AW.

Kan sjekke opp i morra om det finnes hvis noen er inter.. Men hvis noen som har en pioneer tv og ønsker føtter / underliggende høytaler / veggfester til sin ta kontakt med meg .. Det er varer som skal ut.. A.k.a billig !

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer sterkt å selge min 600A grunnet flytting. Kjøpt på BMH i mars 2009. Jeg er ikke tvunget til å selge, så det blir ikke billigsalg, men kom gjerne med et bud, så skal jeg vurdere det seriøst.

Selger isåfall med originalt Pioneer veggfeste inkludert. Har liten bruk for det hvis skjermen forsvinner
    Hjemmekino: Samsung 75" KS8005 - Samsung UBD-K8500 - Apple TV - Chromecast - Sonos all around
    Stue:
    Samsung 65" JU7005 - Apple TV - Chromecast - Sonos playbar

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frode
    Vurderer sterkt å selge min 600A grunnet flytting. Kjøpt på BMH i mars 2009. Jeg er ikke tvunget til å selge, så det blir ikke billigsalg, men kom gjerne med et bud, så skal jeg vurdere det seriøst.

Selger isåfall med originalt Pioneer veggfeste inkludert. Har liten bruk for det hvis skjermen forsvinner
    Har sendt deg en PM vedr. tv-en din.
    Samsung UE65F8005 kant-LED LCD 3D Tv
    Samsung HT-E6750W 3D Blu-ray 7.1 Hjemmekino

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan evt. kjøpe veggfestet om du blir sittende igjen med det og prisen er overkommelig :razz:

Sitat Opprinnelig postet av Frode

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er fornuftig pris for en brukt KRP-600A nå? Ser en brukt på finn til 25.000, men det er langt mer enn jeg er villig til å betale.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er fornuftig pris for en brukt KRP-600A nå? Ser en brukt på finn til 25.000, men det er langt mer enn jeg er villig til å betale.
    15 000 må være mer enn nok. På den andre siden; Med det beløpet ville jeg nok heller kjøpt den 65-tommeren som Jørn Finnerud selger på brukten på avforum.no. Skjermen er sikkert kalibrert etter alle kunstens regler....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •