Hvor handle Oppo BDP S83 Blu-ray - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 62 av 62
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Den er dårligere. Men det er en sjanse man tar. Hvor ofte ryker egentlig utstyret? Og hvis den ryker, så er vel noen også så frekke at de tar det på innboforsikringen.

Men det er også ett spørsmål, hvor offisiell er HTTech som importør? Er de ekte importør, eller en privatperson som kjøper av Oppo, og selger via sitt firma. Dette har ingenting å si for din garanti, da HTTech må stå for norsk garanti. Men hvor spilleren må fikses om 3-4 år, og Oppo selv ikke vil fikse. Det er ikke sikkert HTTech greier å fikse den her i Norge (Men det burte gå).

Men jeg tror HTTech skal være offisiell importør, men har ikke hørt det 100%, selv om det sies. For det er underlig at svenske Oppo.se ikke selger denne spilleren, da de er offisiell europeisk importør.
    Tror problemet er at Oppo BDP83 eller SE ikke blir laget for annet enn det amerikanske marked.
    Derfor funker det ikke med oppo.se. De må kunne spille Bluray nativt med europeiske plater. Det fungerer ikke uten at den blir moddet.
    Her kommer CRT Projectors inn; Region Free OPPO BDP-83

Og HTTech har en avtale med CRT Projectors om det norske marked. Muligens fordi vi står utenfor EU.
    Siden dette er moddete spillere så er de ike supportert fra Oppo direkte. Men HTTech følger norsk lovgivning.

Jeg sendte akkurtat min Denon 3930 DVD spiller inn til HI-Fi Klubben for bytte av laser. Kjøpte den for 3.5 år siden .
    Den er fremdeles den beste DVD spiller jeg noen sinne har hatt og muligens kommer til å få.
    Oppo BDP83SE er derimot best på alt annet ;-)
    (Analog: CD ;; HDMI: SACD, DVD-Audio, BluRay, mkv)

Newcomer doncorl sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppo BDP-83, powerbuy?

Etter å ha lest denne annonsen, hadde det vært mulig å få til et powerbuy?

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=68183&cat=18

Mulig et skudd i blindet, men har inntrykk av at det er flere som interessert i denne spilleren. Er det kun Httech som selger denne i Norge?

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •