Blue-Ray, BD3000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blue-Ray, BD3000

Hei,

Jeg er på vei til å gå til innkjøp av en Samsung LED 46" og kom mens jeg rotet rundt i annonseblad over denne linken:
    Expert Uke 48

2500 inkludert 20 BR-filmer virker jo som et ganske solid tilbud, med mindre spilleren er crap. Det er her spørsmålet mitt kommer. Hvordan er denne spilleren?

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke testet denne spilleren, men jeg har testet alt fra PS3 til High End spillere og jeg tviler på at denne er dårlig. Hadde det ikke vært for at jeg har over 300 blu ray filmer i samlingen hadde jeg nok kjøpt denne bare pga 20 filmer med i prisen. Løp og kjøp!!
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tnt2k
    Hei,

Jeg er på vei til å gå til innkjøp av en Samsung LED 46" og kom mens jeg rotet rundt i annonseblad over denne linken:
    Expert Uke 48

2500 inkludert 20 BR-filmer virker jo som et ganske solid tilbud, med mindre spilleren er crap. Det er her spørsmålet mitt kommer. Hvordan er denne spilleren?

Hei
    Den spilleren har fått ganske bra value for money, litt minus for manglende funksjoner. Men skal være ganske bra.

Du kan jo evnt gå på Elkjøp - Velkommen til Elkjøps nettbutikk! Her kan du kjøpe varer og finne informasjon du er på jakt etter! og bestille spilleren der for 995,-, og handle litt færre filmer fra fks play.com til en rimelig penge.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •