Er det trygt å kjøpe tv fra elprice.no?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er det trygt å kjøpe tv fra elprice.no?

Heisan.

Jeg kan jo begynne med at jeg har bestillt tv fra elprice.no og den ble levert inn til DHL 28 oktober og skulle være her den 3 november men ingenting kom, så snakket jeg med dem og de kunne garantere meg at den var på tur (de sa at de hadde sjekket dette) og at den nå ville være på plass 6 november noe den ikke gjorde. Jeg blir da noe oppgitt og ringer DHL, de kan ikke finne pakken i det hele tatt så ringer jeg elprice.no, etter mye om og men så får jeg beskjed om at pakken er rotet bort og at de legger inn ny ordre umiddelbart og sender en ny til meg..Mandag kommer og jeg ringer elprice.no på nytt men der kjente de ikke til at jeg var blitt lovt at de skulle sende ut en ny tv til meg men at de ennåå holdt på å undersøke hvor tv`n var blitt av.

Dette er første gangen jeg handler fra elprice og jeg har så langt ikke noen god erfaring med de, er det noen andre som har handlet der og kan gi sin oppriktige mening om den butikken før jeg ringer å be dem beholde tv`n eller selge den til noen andre for jeg finner meg ikke i å bli behandlet på denne måten..

Geir

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært borti noe liknende med elkjøp i forbindelse med å bestille TV, min erfaring da, og fra andre episoder er:

1. "Tven er sendt, men vi har ikke sporingsnummer" - > Tven er ikke sendt
    2. "Tven er sendt, men har forsvunnet i posten" - > Tven har ikke blitt sent
    3. "Vi sender en ny TV" -> TVen ble aldri sendt i utgangspunktet.

Det virker som slikt bare er uvitenhet/pisspreik fra de som sitter på support, de har antakelig ikke fått inn TVen på lager ennå, og den har dermed aaldri på noe tidspunkt blitt sendt til deg.

AtW

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ATWindsor
    Har vært borti noe liknende med elkjøp i forbindelse med å bestille TV, min erfaring da, og fra andre episoder er:

1. "Tven er sendt, men vi har ikke sporingsnummer" - > Tven er ikke sendt
    2. "Tven er sendt, men har forsvunnet i posten" - > Tven har ikke blitt sent
    3. "Vi sender en ny TV" -> TVen ble aldri sendt i utgangspunktet.

Det virker som slikt bare er uvitenhet/pisspreik fra de som sitter på support, de har antakelig ikke fått inn TVen på lager ennå, og den har dermed aaldri på noe tidspunkt blitt sendt til deg.

AtW

Men jeg har jo mottatt en mail med pakkesporingsnummer fra de hvor det står at pakken er ankommet DHL 28/10-2009 kl 19.45...men det har ikke endret på noe som helst på den siden, om jeg går inn nå for å sjekke dette så står det akkurat det samme som det gjorde den 28 oktober...Kan det fortsatt være en bløff hele greia og at de bare har forhåndsinnmeldt skjermen men ikke levert den?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har handlet en del hos Elprice og det har alltid gått knirkefritt.(tv,laptop,komfyr,kabler) I ditt tilfelle høres det jo ut som at det er DHL som har rotet det til iom at du faktisk har et sporingsnummer osv...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hertis
    Har handlet en del hos Elprice og det har alltid gått knirkefritt.(tv,laptop,komfyr,kabler) I ditt tilfelle høres det jo ut som at det er DHL som har rotet det til iom at du faktisk har et sporingsnummer osv...
    Helt klart er det DHL som har rotet det til, men jeg mener at elprice burde tatt tak i dette tidligere og ikke bare fore meg med at pakken er sendt, det burde sjekket hvorfor pakken ikke er kommet frem eller hvor den befinner seg og gitt meg tilbakemelding.

Jeg har nå nylig snakket med, de sier at det skal bli sendt en ny tv til idag og at det skal komme en ny ordrebekreftelse og pakkesporingsnummer men det vil jeg nå se før jeg tror noe som helst på dette.

Jeg gikk med på at dette var deres siste mulighet til å levere tv til meg, om det ikke skjer noe idag så har jeg hatt med elprice å gjøre for siste gang..

Newcomer Tulling sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette bør du ikke ta Elprice for.
    For 3 år siden kjøpte jeg forsterker fra Fyndbørsen. Den ble sendt med DHL. Etter en uke begynte jeg å mase. Fikk bekreftelse på at den var sendt. DHL hadde rotet den bort og kunne ikke finne den igjen. Jeg maste et par ganger i uka i en måneds tid. Så en dag ringte de fra DHL i Trondheim og sa de kunne levere den samme kveld. Jeg ba dem passe godt på den og ikke røre den for jeg ønsket å hente den på DHL's lager selv. Da jeg kom ned på lageret en time senere kunne de ikke finne den.... Da rev jeg kjeft ut av en annen verden. Kom en kloning og roet meg ned og fant den etter et kvarters tid. Etter det har jeg avstått fra å bestille varer hvor leverandør har avtale med DHL. Jeg har hørt flere lignende historier om dem. Møkkafirma fra a til å.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tulling
    Dette bør du ikke ta Elprice for.
    For 3 år siden kjøpte jeg forsterker fra Fyndbørsen. Den ble sendt med DHL. Etter en uke begynte jeg å mase. Fikk bekreftelse på at den var sendt. DHL hadde rotet den bort og kunne ikke finne den igjen. Jeg maste et par ganger i uka i en måneds tid. Så en dag ringte de fra DHL i Trondheim og sa de kunne levere den samme kveld. Jeg ba dem passe godt på den og ikke røre den for jeg ønsket å hente den på DHL's lager selv. Da jeg kom ned på lageret en time senere kunne de ikke finne den.... Da rev jeg kjeft ut av en annen verden. Kom en kloning og roet meg ned og fant den etter et kvarters tid. Etter det har jeg avstått fra å bestille varer hvor leverandør har avtale med DHL. Jeg har hørt flere lignende historier om dem. Møkkafirma fra a til å.

Dette høres jo pinade skremmende ut:-D
    I det firmaet jeg jobber i så får vi endel med DHL og dette bruker å komme frem sånn relativt raskt...det ble sendt en vare til jobben min samme dag som tv`n min skulle bli sendt og den pakken kom frem som avtalt, altså den 3 november:-D

Men uansett, om det ikke skjer noe nå så avbestiller jeg og bestiller fra en annen plass...er det noen som kjenner til firmaet dustinhome.no???

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •