Prisjakt Sony VPL-HW15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 37
    Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prisjakt Sony VPL-HW15

Er ikke så lenge til denne kommer i butikkene nå, så tenkte det kunne være greit med en prisjakttråd for oss som går med tanker på å skaffe denne.

Har ikke snuset så mye selv enda, da jeg regner med det vil bli et lite prisfall etter lansering i forhold til prisene som ligger inne hos forhandlere nå.

Billigste pris jeg har funnet så langt er hos Dustinhome.no hvor den ligger til 22 644kr.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Megawatt, med den nydelige hjemmekinoen din skjønner jeg godt at du savner projektor.

Er i samme situasjon selv, etter at jeg solgte min W10000 til en kamerat.
    Har lagt inn en bestilling på HW15 hos DustinHome, men så er det hva som er forventet leveringstid og hva som blir virkelig dato.
    Jeg ville vurdert en VW80, hvis de hadde detti i pris, men det ser ikke ut til at de går noe mere ned i pris?

Scandinavian Photo har HW15 til 22395,- på deres nettside, men jeg kjenner ikke noe til dem?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei edding!

takker for rosen på hjemmekinoen min.

VW80 ligger til 35000kr hos avshopno inkl. kalibrering. Men etter å ha lest blant andre AK´s dybdetest av hw15 så virker det som at prisforskjellen på over 10 000kr kanskje vanskelig kan forsvares med tanke på bildekvalitet.

scandinavian photo har jeg heller ikke hørt om, men det var en fin pris!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Megawatt
    hei edding!

VW80 ligger til 35000kr hos avshopno inkl. kalibrering. Men etter å ha lest blant andre AK´s dybdetest av hw15 så virker det som at prisforskjellen på over 10 000kr kanskje vanskelig kan forsvares med tanke på bildekvalitet.

VW80 er en flott projektor, men en prisforskjell på 10K kan etter min mening ikke forsvares dersom man kun ser på bildekvalitet. Saken kan stille seg annerledes dersom man tar med ekstrafunksjonene på VW80 (eksempelvis motorisert zoom & fokus).

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ak Sitat:
    Opprinnelig skrevet av Megawatt
    hei edding!

VW80 er en flott projektor, men en prisforskjell på 10K kan etter min mening ikke forsvares dersom man kun ser på bildekvalitet. Saken kan stille seg annerledes dersom man tar med ekstrafunksjonene på VW80 (eksempelvis motorisert zoom & fokus).

Hei, ditto til det over. Det var akkurat en slik slutning jeg også gjorde etter å ha lest dybdetesten til AK. Det er bare å se det an, og håpe at HW15 ikke blir så mye forsinka, eller om eventuelt VW80 skulle komme videre ned i pris.

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempetråd!!!
    Håper å fa penger nok til denne i løpet av vinteren...
    Så denne tråden skal brukes

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Scandinavian photo er en kjempefin butikk, spør du meg. Det er en relativt ny nettbutikk med hovedsakelig fotoprodukter. Jeg har handlet der én gang og mailet med dem en gang jeg lette etter en kameraveske, og fikk veldig bra behandling begge gangene. Tipper det kommer til å bli en populær butikk etterhvert.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres jo bra ut Gratulerer. Skal stikke innom nettsiden deres nå.

AVSHOP.no forventer å få hw15 i butikken den 30.10. Altså månedskiftet. Det kan jo være sannsynlig at flere andre butikker får den inn rundt denne datoen også..

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Megawatt
    AVSHOP.no forventer å få hw15 i butikken den 30.10. Altså månedskiftet. Det kan jo være sannsynlig at flere andre butikker får den inn rundt denne datoen også..
    Tror nok 30.10 er usikkert.
    Jeg snakket akkurat med én, som påsto å ha greie på det, og han mente tidligst 9.11?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Scandinavian photo er en kjempefin butikk, spør du meg. Det er en relativt ny nettbutikk med hovedsakelig fotoprodukter. Jeg har handlet der én gang og mailet med dem en gang jeg lette etter en kameraveske, og fikk veldig bra behandling begge gangene. Tipper det kommer til å bli en populær butikk etterhvert.
    Jeg vil bare slutte meg til at Scandinavian photo er en fin butikk. Jeg handlet fotoutstyr der på forsommeren og fikk veldig god hjelp på telefonen av selgerne deres.

Ellers er jeg spent på om serviceavdelingen.no vil få en god pris på denne. Kanskje spesielt interessant for folk med firmaavtaler (som for eksempep usbl).

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av edding
    Tror nok 30.10 er usikkert.
    Jeg snakket akkurat med én, som påsto å ha greie på det, og han mente tidligst 9.11?
    Det kan nok stemme ganske godt ja.. Ser avshop.no har flyttet forventet leveringsdato fra 30.10 til 15.11. Fankern å!! begynner å bli dritlei av ikke å ha projektor nå. Spesiellt ettersom det stadig ramler blurayfilmer i postkassen min...:sad:

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag 20:24
    Megawatt Sitat:
    Det kan nok stemme ganske godt ja.. Ser avshop.no har flyttet forventet leveringsdato fra 30.10 til 15.11. Fankern å!! begynner å bli dritlei av ikke å ha projektor nå. Spesiellt ettersom det stadig ramler blurayfilmer i postkassen min...
    I like måte, jeg har også en hel mengde med BR filmer, som ligger og skriker etter å bli sett på stort bilde :-x .

HW15 er på lager hos DustinHome nå. I alle fall var overraskelsen stor når jeg så det, og jeg har akkurat betalt mitt eksemplar, så får vi håpe de ikke k***** med oss?

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan også bekrefte at Scandinavian Photo har veldig god service. Har brukt dem på fotoutstyr.

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Megawatt
    Det kan nok stemme ganske godt ja.. Ser avshop.no har flyttet forventet leveringsdato fra 30.10 til 15.11. Fankern å!! begynner å bli dritlei av ikke å ha projektor nå. Spesiellt ettersom det stadig ramler blurayfilmer i postkassen min...:sad:
    Den er inne hos Avshop nå.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er registrert ja! Legger inn ordre på den pluss noe annet snyggt noe i dag..

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, dette var kjempefint. Da har jammen til og med min HW15 gått i posten 8-) .

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da får du nok din en dag eller 2 før meg.. må fortelle litt om førsteinntrykket etter at du får den da.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    30th October 2009 14:19
    Megawatt da får du nok din en dag eller 2 før meg.. må fortelle litt om førsteinntrykket etter at du får den da.
    30th October 2009 14:08
    Hentet den etter jobben i dag og har fått sett litt forskjellige Blu-ray klipp på den.
    For å ta det jeg reagerte på, så er den ikke (spesielt) bra på panoreringer.Det er mulig det har noe med innstillinger å gjøre, men jeg får forske litt videre på det. Tror imidlertid at jeg har satt den opp riktig?

Veldig stille (i forhold til min BenQ W10000, som ikke bråkte så mye at det plaga meg).
    Selv om bildet er skarpt, kunne det godt vært enda skarpere, mht at jeg har hatt DLP tidligere.
    Irisen tenker man ikke på er aktiv, og ikke noe lyd fra den.
    Når man har hatt motorisert linse blir hele mekanismen "litt slakk", når man skal justere manuelt.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig stille (i forhold til min BenQ W10000, som ikke bråkte så mye at det plaga meg).
    Det hadde vært fint med flere sammenligninger, da jeg selv vurderer overgang fra en W10000. Hvordan er det med kasteavstand/lerretsstørrelse? Selv skal jeg projisere 120" fra 4.75 meter...

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hentet den etter jobben i dag og har fått sett litt forskjellige Blu-ray klipp på den.
    For å ta det jeg reagerte på, så er den ikke (spesielt) bra på panoreringer.Det er mulig det har noe med innstillinger å gjøre, men jeg får forske litt videre på det. Tror imidlertid at jeg har satt den opp riktig?

Selv om bildet er skarpt, kunne det godt vært enda skarpere, mht at jeg har hatt DLP tidligere.
    Irisen tenker man ikke på er aktiv, og ikke noe lyd fra den.
    Når man har hatt motorisert linse blir hele mekanismen "litt slakk", når man skal justere manuelt.

Er det ikke noe annet positivt ved den da?? Bildet, hvordan er det i forhold til W10000? Er fargene bedre?mer detaljer i mørke scener?
    Kan nok bli plaget av at den ikke er skarp nok jeg også da, som også er vandt med dlp. Blir spennende dette her.. Jeg gikk fra 720p nå da, så regner med/håper jeg ser stor forskjell på bildekvaliteten.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •