Hva mener ekspertene??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva mener ekspertene??

Skal kjøpe ny TV snart. Budsjettet er max 25.000. Ser for meg ca. 46 eller 47 tommer. Det blir mest Tv titting fra digital dekoder. Hva er det beste som kan skaffes for mitt budsjett??

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synes 25k er ganske overkill for en 46" til TV titting

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var ikke det jeg spurte om. Hva du synes er overkill trenger ikke å være overkill for meg. Jeg må da få se Dagsrevyen på den TV'n jeg selv ønsker! sannsyligvis er ikke du en av de ekspertene jeg sikter til:twisted:

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror jeg ville gått for en 50" plasma, Helst en Pioneer, men for all del jeg er litt satt der siden jeg har en selv...

Uansett kjempe fornøyd og har fremdeles ikke sett noen TVr med bedre bilde.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det TearJack sikter til er at du får en langt over middels 46-47" tv innen det budsjettet. Kan for såvidt velge fra øverste hylle..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av powerhead
    Skal kjøpe ny TV snart. Budsjettet er max 25.000. Ser for meg ca. 46 eller 47 tommer. Det blir mest Tv titting fra digital dekoder. Hva er det beste som kan skaffes for mitt budsjett??
    Hva mer enn vanlig TV titting kommer den til å bli brukt til?
    Om du vil ha noen gode råd burde du også si mer om sitteavstand, om du har noenlunde lyskontroll, hvilke andre kilder du skal bruke og om du har noen preferanser etc selv.

Fikk testet en Samsung 40" LED til 15k her om dagen, var egentlig litt skuffende sortnivå blant annet.
    Sier ikke at LED er dårlig, men hadde større forventninger.

Tror de nye modellene fra LG kan være spennende : LG 47SL9500 47" LED LCD-TV - LG - LED-TV 40"-49" - LG 47SL9500 47" LED LCD-TV - Netshop.no - pc data foto minne digital

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen av de bedre er philips 46 fl9704h.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var ikke det jeg spurte om. Hva du synes er overkill trenger ikke å være overkill for meg. Jeg må da få se Dagsrevyen på den TV'n jeg selv ønsker! sannsyligvis er ikke du en av de ekspertene jeg sikter til:twisted:
    altså de beste TV sikkelige film bøffer og spill geeks kjøper koster noen kroner mindere enn 25.000kr
    men du skal se på dagsrevyen på en TV til 25.000kr er bortkastet penger.
    men for alldel har du penger så kjør på.

prøvde bare og informere på en klønete måte at du kan få noen du mest sansynelig ikke ser forskjell på til under halve prisen.

skal du bruke TV til Blu Ray/spill, da kan vi snakke høyere budsjett

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir mest vanlig TV titting, men selvfølgelig en og annen blueray film eller dvd også. Muligens playstation 3 også. Så det jeg trenger er en TV som er bra på absolutt alt. Men uansett blir det nok mest TV titting.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitteavstanden er 2-3 meter. På dagtid kommer det inn en del lys. Tror ikke jeg mørklegger hele huset bare for å se Tour de france eller Dagsrevyen.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitteavstanden er 2-3 meter. På dagtid kommer det inn en del lys. Tror ikke jeg mørklegger hele huset bare for å se Tour de france eller Dagsrevyen.
    Da kan nok Pioneer bli litt lyssvak, og i tillegg er den utsatt for reflekser - er best med litt dempet belysning. Har selv en Pioneer som er vendt mot vindu og når det er lyst ute må jeg blende ned med tette perienner/gardiner. Dette er imidlertid i kino'n og funker greit da TV'n skjelden er i bruk på dagtid.

Ville gått for en LED LCD med matt skjerm - uten at jeg vet hvilken da jeg kun har plasma og er bare sånn passe begeistret for LED LCD 8) .
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •