Erfaringer vedrørende netonnet.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer vedrørende netonnet.no

Noen som har "hands on" erfaring med å handle tv fra netonnet.no ?

Leveringstid, evt. retur, reklamasjon, kundeservice? Alle tilbakemeldinger taes imot med takk!

Ser fremdeles etter philips 47pfl9664h hos andre nettbutikker da jeg har hørt litt ymse om netonnet. Men enn så lenge så er det bare de som kan levere :|

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke "hands on" men her kan du lese litt tilbakemeldinger fra noen som har det: Hardware.no - Prisguide

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke den helt store erfaringen, men bestillte min Sony 40W4000 der i fjor sommer og den kom etter få dager. Reklamasjon har jeg ikke hatt noe behov for.
    Tipset en arbeidskollega om Netonnet nå for et par uker siden, og han kjøpte sin LG TV der med samme erfaring; bestillte, betalte og TVen kom etter få dager.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har handlet hos dem en gang, og sverget at det aldri skulle gjenta seg. Husker ikke alle detaljer; bare at det var et salig rot og at bestillingen måtte purres gjentatte ganger.

Dette var imidlertid like etter at de hadde startet opp, så det er meget mulig at de har forbedret seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt tv der selv, min bror har også handlet der. Kjapp levering og gode priser.

Utmerket service er min opplevelse..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handlet tv og diverse der på forskuddsbetaling. Levering gikk kjapt og problemfritt. Har ingen negative erfaringer med dem.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv ikke hatt negativer erfaringer med NetOnNet. Rask forsendelse og gode tilbakemeldinger.

Negative ting dukker jo helst opp i sammenheng med service/reklamasjon på produkter som ikke virker som de skal (eller i det hele tatt), og det har ikke skjedd meg med det jeg har handlet her.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for gode tilbakemeldinger :-D

Avventer til førstkommende onsdag. Hvis ingen andre butikker har fått inn tv`en til da, så bestiller jeg hos netonnet.no.

Har dessuten sendt mail til philips Norge som bekrefter at de stiller seg bak sitt produkt ved en eventuell reklamasjon innen 5 år. Dvs at de henviser meg til et av sine autoriserte verksteder.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har handelt fra Netonnet.np og pris / leveringstid var helt topp. MEN; flatskjermen fra Panasonic var parallellimportert, så reklamasjon når jeg fikk de "vanlige vertikale stripene" var et mareritt. Det tok lang tid og mye oppfølging for å få dette utbedret (panelet måtte skiftes).

Enden på visa var at jeg fikk en ny TV som ikke var parallellimportert. Det endte godt, men mye mas for å komme dit.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •