Hitachi PJ-TX100

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hitachi PJ-TX100

Hei!
    Jeg er i ferd med å kjøpe meg en projektor for aller første gang. Jeg har lenge vært innstilt på å kjøpe meg en DLP projektor, men var innom Hi-Fi Centeret og fikk se den nye Hitachi LCD-projektorenl, og den falt virkelig i smak. Prisen ligger på 20.000 kr.
    Jeg sjekket projektoren på nettet og fant den samme til £889 på denne siden. Med fratrekk for momsen i England og inkl. moms i Norge sparer man fort 8-9000 kroner, hvilket vil si nesten 50%.
    http://www.projectorpoint.co.uk/Hitachiprojectors.htm
    Da det er en del å spare på å bestille denne på nettet, lurte jeg på om noen av dere på forumet vet om det vil by på noen problemer å bestille denne fra England. Jeg tenker da på strømforsynng og andre tekninske forskjeller.
    Jeg har også hørt at LCD cellene blir svakere etter lengre tids gjennomlysning, og vil også gjærne vite om noen har erfaring med dette, og hvor lang tid det vil ta før fargene blir vesentlig dårligere.
    Håper noen kan hjelpe meg med disse spørsmålene.

Skriv gjerne også om erfaringer dere har med denne projektoren.

Vennlig Hilsen førstegangskjøper

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei ! Vær obs på selv om det internationale garantier gjelder ikke den Norske forbrukerkjøpsloven men den forbrukerkjøpsloven i det landet en kjøper produktet som gjelder. Så jeg anbefaler at du kjøper den i Norge, da får du best garanti og service. Hi-fi Center kjeden anbefales
    Har kjøpt 2 prosjektorer og feil har oppstått og ingen problemer.

Anbefaler deg å følgen linken nedenfor her vedr. Hitachi PJ-TX 100
    Ikke start en ny link

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •