Prisantydning av Rotel DVD-spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prisantydning av Rotel DVD-spiller

Hvor mye kan jeg forvente å få igjen for en Rotel RDV-1080 DVD-spiller. Har DVD-Audio og Progressiv Scan. Kostet 20k når den ble introdusert, satt ned til 10k mot slutten av sin levetid. Er 4-5k en fair pris?

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg trur du vil få slite med den prisen. 1080 vart rekna som ein "flopp" av Rotel. Salget var minimalt, difør blei prisen nedsatt til 10k.
    RDV 1060 er mykje bedre på alle punkt.

Men treffer du ein Rotel fanatikar, so kan du sikkert få 5k for den og... :wink:

Ikkje det at eg meinar og øydlegga salget ditt, eller prate negativt om komponentet ditt. Du stilte eit spørsmål på forumet, og deretter får du svar og. :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Electra
    Eg trur du vil få slite med den prisen. 1080 vart rekna som ein "flopp" av Rotel. Salget var minimalt, difør blei prisen nedsatt til 10k.
    RDV 1060 er mykje bedre på alle punkt.

Men treffer du ein Rotel fanatikar, so kan du sikkert få 5k for den og... :wink:

Ikkje det at eg meinar og øydlegga salget ditt, eller prate negativt om komponentet ditt. Du stilte eit spørsmål på forumet, og deretter får du svar og. :wink:
    Her er du helt på jordet electra
    Flopp eller ei, det er en meget bra spiller etter min erfaring. Den fikk også kjempetest i danske High Fidelity, men der la de nok mest vekt på lydgjengivelsen. Som ren cd-spiller er den verdt den nedsatte nyprisen alene.
    Synes den har et meget bra bilde, mye bedre enn Sony spillern jeg hadde. Rene farger, bra kontrast og skarphet i bildet. Spiller fantastisk med DVD audio plater også.
    Det er dessuten en myte skapt av produsentene at hver en oppgradering er en stor forbedring. Tviler sterkt på at RDV 1060 er mye bedre. Den er dessuten en mer rimelig modell enn 1080.
    RDV 1080 er en high end spiller som ikke gjør skam på seg ved å
    stå ved siden av annet sofistikert utstyr

Men tiden flyr, og prisen deretter. Men 4-4500 burde du få.
    Finner du en som er ute etter en spiller for både musikk og film, gjør han et kupp.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spelaren blei rekna som ein flopp av Rotel ja. Dei reduserte jo prisen med 50% berre for å få den ut av produksjon.. Om du tykkjer spelaren var verdt dei 20k, so får det vere opp til deg. Har pratt mykje med Terje på MONO, og Kristian på Neby. Dei sa sjøl at RDV 1060 var hakket vassare på alle måtar. Om det stemmer eller ikkje, skal eg ikkje nekte på.

Ser ut som får MR.G får ein bra pris på QXL for den.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Ikke så rart at en forhandler/Importør sier at den nye modellen er bedre da
    Men 20 lapper var nok for mye for 1080, men 10000 var en grei pris for et år eller to siden.
    Jeg betalte bare 3500 brukt... det beste bruktkjøpet jeg har gjort.
    Har blitt skikkelig Rotelfan etterhvert, gir utrolig mye for pengene synes jeg.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aasmund
    Jeg betalte bare 3500 brukt... det beste bruktkjøpet jeg har gjort.
    Har blitt skikkelig Rotelfan etterhvert, gir utrolig mye for pengene synes jeg.
    Det var ein god pris. Klart du skal vera fornøygd da. :wink: Hadde kjøpt den på dagen sjøl eg da. 8) Rotel er bra greier det. Du ser no vell kva folk hamstrar RSP 1068.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Selv kan jeg ikke strø om meg med så mange tusenlapper... men jeg er storfornøyd med RSP 1066, som jeg fikk til en hyggelig pris

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •