Trenger hjelp til valg av 50" Plasma.. - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7
Viser resultater 121 til 129 av 129
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Adelphia
    Var snakk om noen skrøpelige Panasonic og LG tver som ble postet tidligere her.
    Panasonic G10 og v10 samt LG ps7000 og ps8000 er jo ikke skrøpelige tv'er,
    dette viser jo igjen din arroganse over andres valg og produkter.

Aftenposten sin Lars Follestad (ISF sertifisert videokalibrator) Har jo gjort senket panaen med en 850 uten problem.
    Denne påstanden gjelder jo en 850, en tv som er langt bedre en 551',
    så at du trekker fram dette, i en post som gjelder 551' er helt uten tilhørighet i denne tråden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke snart på tide å legge stridsøksen bak dere.
    Dere har infisert mange tråder den siste tiden, og jeg kan ikke si at det er veldig mye nyttig informasjon som har kommet ut av denne kranglingen.

Adelphia
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av Haifay4me
    Er det ikke snart på tide å legge stridsøksen bak dere.
    Dere har infisert mange tråder den siste tiden, og jeg kan ikke si at det er veldig mye nyttig informasjon som har kommet ut av denne kranglingen.
    Denne brukeren er på min ignore liste, så du får ta det opp med han hvorfor han drysser ned tråden med trollingen sin.

Forøvrig syntes jeg det er rart mods ikke bruker ipban..

olemj86
    Utestengt
    Ble medlem: Jul 2008
    Sted: Bodø

Er ikke mange dagene siden han laget ny profil og fortsatte i akk de samme trådene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forøvrig syntes jeg det er rart mods ikke bruker ipban..
    Dumt om man bruker offentlig nettverk da.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er rart selv at moderatorene ikke har forstått at det er samme person.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å benytte IP-ban er ikke så enkelt da de fleste ISP leverandørene benytter dynamisk tildeling av IP-adresser. Det betyr at dersom vi stenger ute en eller flere IP-adresser så kan de ramme helt uskyldige brukere også.

Forøvrig så stenger jeg denne tråden inntil vi har funnet ut hva vi skal gjøre.
    Og til Adelphia og Liverpool123, dere kan slutte å trykke "rapporter innlegget til moderator" på hverandres innlegg. Dere er begge delaktige i dette.

Edit: Da har jeg åpnet tråden igjen, og forhåpentligvis kan tråden fortsette med litt mer innholdsrike innlegg og uten at den sporer av.

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adelphia
    Bare idioter som kjøper det som er dyrest.

De smarte kjøper det som er best.
    helt enig med deg der, folk som har for mye gryn i lommeboka tender ofte til å kjøpe ting som er veldig dyrt, uten å vite hvor mye de faktisk kan få fra en tv som er noen lapper billigere! dyrt er ikke best, som oftest blir dyrt dårligere og dårligere sammenlignet med det beste fra billigst.

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    helt enig med deg der, folk som har for mye gryn i lommeboka tender ofte til å kjøpe ting som er veldig dyrt, uten å vite hvor mye de faktisk kan få fra en tv som er noen lapper billigere! dyrt er ikke best, som oftest blir dyrt dårligere og dårligere sammenlignet med det beste fra billigst.
    Jeg skjønner ikke at dette er et tema som i det hele tatt blir debattert. En med "for mye gryn", kunne ikke brydd seg mindre om å spare en ussel tusenlapp eller 10... eller 100 for den saks skyld. Jeg ville i deres situasjon sikkert gjort det samme "Gi meg det beste du har, penger er ikke et tema!"

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    Jeg skjønner ikke at dette er et tema som i det hele tatt blir debattert. En med "for mye gryn", kunne ikke brydd seg mindre om å spare en ussel tusenlapp eller 10... eller 100 for den saks skyld. Jeg ville i deres situasjon sikkert gjort det samme "Gi meg det beste du har, penger er ikke et tema!"
    spørs litt hvor du handler da, gå å si det på elkjøp/lefdal/siba der folk flest handler, så vil selgeren gi deg den dyreste tven der han får mest bonus av å selge til deg, ikke den tven med best bildekvalitet som av den grunn kan være 10 k billigere:-D men selger de deg en tv med dårligere bildekvalitet på soundgarden f.eks, når du har bedt om det beste, da begynner jeg å lure litt også:-D

Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •