Panasonic DMP-BD80EG-K

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic DMP-BD80EG-K

Panasonic DMP-BD80 har gjordt det skarpt i tester både i Hjemmekino og LydOgBilde. Hadde egentlig tenkt meg en Sony BD spiller, men de nye modellene kommer uten 5.1 (7.1) analoge utganger - og det er noe jeg trenger. Ser ut som om BD80 da er et godt alternativ. Så til saken....

Jeg var på prisguide.no og der fremgår det at Pixmania selger spilleren for kr 2580. Dette er da en god pris...

Ser det er delte meninger om seriøsiteten til Pixmania - men om jeg får spilleren til den prisen så er jeg villig til å ta risikoen med evnt dårlige behandlinger av reklamasjoner. Så lenge det er det ekte BD80 som selges.

Så hva tror dere - er det bare å slå til?

Men - ser det står BD80EG-K. Det er dette som er den vanlige BD80'n? Håper ikke dette er en billigutgave eller noe slikt....

Panasonic BLU-RAY SPILLER DMP-BD80EG-K kjøp billig sammenligne pris tilbud

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Poenget er vel nettopp det at du ikke får produktet til den prisen som fremkommer i prisguiden. Du får ettersendt en faktura på moms og muligens noe gebyr i etterkant.
    Jeg handler selv ikke fra Pixmania pga dette. Jeg vil vite akkurat hva jeg må betale når jeg skal kjøpe noe.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christiansk
    Poenget er vel nettopp det at du ikke får produktet til den prisen som fremkommer i prisguiden. Du får ettersendt en faktura på moms og muligens noe gebyr i etterkant.
    Jeg handler selv ikke fra Pixmania pga dette. Jeg vil vite akkurat hva jeg må betale når jeg skal kjøpe noe.
    Hvis du handlet på den norske siden regner jeg ikke med at du betalte den? Prisen er oppgitt inkl. moms og gebyrer er det heller ingen grunn til å kreve.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmm..

jeg prøver...synes det ser ryddig ut.

I alle sammenhenger er det klart at mva er innkludert og hva som vil påløpe av frakt.
    Når jeg kom til bestillingsbekreftelse så ble spiller og frakt oppgitt uten mva og summert til total beløp uten mva.
    Deretter ble total mva spesifisert og summert til totalt beløp inklusiv mva. Kan ikke være noen overraskelser her (håper jeg)

Skal holde dere orientert om det er interesse for det...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg BD80'en jeg bestilte av Pixmania i posten i går. Det tok 8 dager fra bestilling til jeg hadde den installert i stua.

- prisen var det som stod opplyst på hjemmesiden - ingenting kom i tillegg
    - spiller var som forventet - og 1GB minnebrikke fulgte med
    - når jeg tenker meg om så var det vel ikke norske menyer men det er ikke et problem for meg
    - tok 8 dager - helt OK. Om jeg ikke var så kjip kunne jeg betalt mer i frakt og fått den på 2-3 dager
    - faktura og betaling var oversiktelig og greit
    - ringte kundeservice for det var noe jeg lurte på. De tok telefonen på 5te ring og jeg fikk svar på det jeg lurte på. Bedre enn alle andre call-sentre jeg har prøvd.

SÅ - på pris, levering, produkt og kunderservice: Terningkast 6 av meg

Synes det er en del svartmalende innlegg av Pixmania - lurer på hvilken agenda de har som skriver dem.

MEN - jeg har ikke forsøkt meg på reklamasjon eller reperasjon enda. Det er ikke sikkert de er like gode der. Men det er jammen ikke Elkjøp eller Expert heller.

Og - jeg har aldri hatt feil/problemer med noe TV/Hi-FI/Hjemmekino utstyr, så det er en kalkulert risiko at jeg ikke får problemer nå heller. Samtidig så sparer jeg så mye på Pixmania at det er verdt den risikoen.

Newcomer KaNi sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker på å kjøpe denne selv (Panasonic Blu-Ray spiller DMP-BD80EG-K). Er du fornøyd med spilleren? Og fant du ut om dette er en "billigutgave" som du sier, eller om det er samme spilleren som DMP-BD80?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt topp. Både spiller og Pixmania.

Ingen billigversjon, fulgte med 1GB minnekort.

Om en ting å pirke på er at den er litt treg, noe som jeg tror gjelder de fleste BD-spillere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •