Sony V5500 prisjakt for gamere uten INPUT LAG

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony V5500 prisjakt for gamere uten INPUT LAG

40" Hardware.no - Prisguide - Sony Bravia KDL-40V5500
    6 995 Komplett

46" Hardware.no - Prisguide - Sony Bravia KDL-46V5500
    10 995 Multicom

52" Hardware.no - Prisguide - Sony Bravia KDL-52V5500
    14 590 Komplett

Jeg gidder ikke ta med priser fra nettbutikker som ikke er blant mine favoritter for å si det på en pen måte. Enkelte franske butikker og andre som aldri kan levere kommer altså ikke med her.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Input lag er mange plaget av på dagens tver. Det kan du lett teste på din tv med å bevege musen rundt på skjermen. Dersom du opplever at den "henger etter", så er det input lag. Skru av alt av hjelpemidler og sett den i Game modus om mulig. Du vil også oppleve å bli skutt i FPS spill, hvor du før hadde kontroll.

Om man leser litt på nettet om dette så er de som er best til dette V5500 - W5500 - Samsung. Paradoksalt så har forrige gen ikke dette problemet, pga mindre bearbeiding av bildet.

Ok, det er litt input lag på V5500 også. Men ifølge tester rundt om, så er det denne som er best. Det sies også at W5500 skal være nesten like god, men da må 100Hz og andre ting av. Er det noen som kan bekrefte dette? Jeg kjøper gjerne en slik, da prisen stort sett er den samme.

For min del er det aktuelt med Samsung eller Sony tv, og det skal være LCD. Den skal brukes til Spill, PC og Film. Ikke tv.

Jeg skal kjøpe en Tv i V5500 serien, men jeg synes det er dumt at den skal være så mye dyrere enn tilsvarende til Samsung som jeg egentlig ønsket. Det gjør at jeg får en mindre Tv for samme prisen. Om noen kan komme med tilbakemelding på gaming og musebevegelser på både Sony og Samsung, så er jeg takknemlig.

Om noen har innspill så kom gjerne med det. Linker til tester og andre tråder hvor input lag tas opp vil jeg gjerne ha.

Linker til relevant tråd: http://avforum.no/forum/tv-apparater...ml#post1246532

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •