Hjelp til kjøp av plasmaskjerm under 8500 kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Post Hjelp til kjøp av plasmaskjerm under 8500 kr

Knuste lcd-en min i forigårs, to måneder etter storinnvestering. Jeg er en rimelig fattig aleneboende elev på 17 år, men er veldig glad i hjemmekinoen min og vil kjøpe en ny flatings som står i stil med lyden. Allikevel har jeg ikke mer enn toppen 8500 å avse.

Har bestemt meg for å kjøpe plasma. Gode lysforhold, og henget i gamle lcd plaget meg under fotballkamper. I tillegg er jeg småkresen på sortnivå og kontrast.

46" ville vært helt ideelt. Opp til 50" og ned til 40" går også.

Har sett på denne Komplett.no - LG 50" Plasma-TV 50PS3000 men har sett at jeg er akkurat noen dager for sen til et mye bedre tilbud på denne (1000-1500 ned tror jeg). Jeg vet ikke med dere - men jeg synes sånt er kjipt.

Noen som har noen gode forslag? Altså toppen 8500 (9000 inkl frakt til bergen.)

Har 1080p-oppskalerings dvd(hdmi), 720p kabel-tv(hdmi), pc (vga) brukes aktivt.

Har hørt mye godt om 100hz-oppdatering fra kundebehandlere i butikk, men vet ikke om disse egentlig var på min side eller ikke. Men om det er noe å skryte av vil det være å sette pris på. Så lenge det er undre 46" er det samme om vi snakker 720P eller 1080P, jeg sitter et par meter ifra og vil ikke kunne se forskjell.

Lyd er nærmest uvesentlig, vil bruke frontsettet mitt til vanlig tv uansett. Svart passer best, helst pianolakk.

På forhånd takk til deg som leser tråden og svarer! Haster... Har hverken avis eller internett hjemmeog begynner å føle meg smått isolert uten venner på besøk:???:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

forskjeller

jeg har for eksempel problemer med å velge blant disse

Elkjøp - Panasonic 42" plasma-TV

Panasonic 42" Plasma TV TH-42PX80E - MPX.no - Elektromarked

fordi det uansett vil bli noe stillestående bilder har jeg en feeling på panasonic, hørt de er flinke på å unngå innbrenning

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen med noe tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Ok, er det et slags cred-system eller noe her? At man må gjøre seg fortjent til hjelp :???: ? Eller spør jeg dårlig:-D ?

Anyways. Jeg bestilte nå den panasonicen fra elkjøp til 5995. De er tom of tilbyr meg en samsung med tilnærmet lik 100% samme specs. Sånn generelt, regnes samsung som bedre? Bør jeg ta tilbudet?

Om det ikke stemmer at samsung regnes som like god har jeg faktisk rett på en bedre. Derfor jeg spør dere som vet sånt bedre enn meg...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •