Knallpris på Samsung 46" LED (UE46B8050XXE)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Knallpris på Samsung 46" LED (UE46B8050XXE)

Har en Samsung UE46B8050XXE for utlevering fra Elkjøp i Sandvika. I forbindlelse med en supertilbud på Ekjop.no for noen uker siden, så fikk jeg denne til en meget bra pris. Men, jeg tror ikke jeg skal ha den alikevel.

Men, siden prisen er så bra på denne så tenkte jeg kanskje noen var interessert i overta den. Selv skal jeg bare ha et lite mellomlegg for bryet. Dersom noen er interessert i å overta kjøpet så send meg en PM. Den kan overtas for ca 20.500,- Dette er 4500,- lavere enn prisen på elkjop.no nå. TV'en er som sagt ikke hentet og den vil jo ha full 30 dagers returrett etc., så dette er helt risikofritt.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bedre respons hvis du bruker http://avforum.no/avtorget/ kanskje.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Har en Samsung UE46B8050XXE for utlevering fra Elkjøp i Sandvika. I forbindlelse med en supertilbud på Ekjop.no for noen uker siden, så fikk jeg denne til en meget bra pris. Men, jeg tror ikke jeg skal ha den alikevel.

Men, siden prisen er så bra på denne så tenkte jeg kanskje noen var interessert i overta den. Selv skal jeg bare ha et lite mellomlegg for bryet. Dersom noen er interessert i å overta kjøpet så send meg en PM. Den kan overtas for ca 20.500,- Dette er 4500,- lavere enn prisen på elkjop.no nå. TV'en er som sagt ikke hentet og den vil jo ha full 30 dagers returrett etc., så dette er helt risikofritt.
    Er muligens av interesse for meg...;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •