Trenger hjelp til valg av Phillips LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til valg av Phillips LCD

Hei. Jeg har nå brukt litt tid på å finne meg en ny lcd tv, og har plukket ut disse modellene fra Philips som aktuelle:

Philips 32" LCD TV - 32PFL5404H HD Ready 4490,-
    Philips 32" LCD TV - 32PFL5604H Full HD 4999,-

Philips 32PFL7803H 5999,-
    PHILIPS 32" LCD TV - 32PFL7803D Full HD 5 466,-
    PHILIPS 32PFL7603H - 32'' LCD - HD ready 6714,-

Philips 37" LCD TV - 37PFL5603H Full HD 5 995,-
    PHILIPS 37" LCD-TV 37PFL5603DH HD-READY Pixel plus hd - 1920x1080 - 4 hdmi 5970,-

Problemet nå er at jeg ikke helt klarer å finne ut hvilket jeg skal velge da jeg ikke har noe særlig peiling og har lest meg grønn på det jeg har klart å oppdrive av informasjon om de ulike modellene. Slik jeg ser det så er forskjellene minimale, men da de tilhører ulike serier så må det være noen forskjeller? Har litt vanskelig for å se forskjeller på noen av dem ved ettersom det ser ut som eneste forskjell mellom de to 32" i 5000 serien er Full HD eller ikke og med de to 37" innebygget TV-tuner for digital-tv eller ikke Stemmer det? Er det samme skjerm bortsett fra det? Og er det store forskjeller mellom 5000 serien og 7000 serien med tanke på det tekniske?

Så det jeg lurer på er om noen av dere har erfaringer med noen av de aktuelle modellene eller generellt kan bidra med litt kunnskap slik at jeg kan få rangert modellene med tanke på hvilke som er noe å satse på. Budsjettet er egentlig satt på 6000 kr så den ene modellen er litt i gråsonen akkurat der men siden den fikk en 6r av Hjemmekino er den litt fristende likevel. Hvordan er det med Full HD på 32"? Slik jeg forstår det er det en viss uenighet blant folk om det er nødvendig eller ikke? Tar også imot forslag til andre modeller og merker, i samme prisklasse, men er litt pro Philips i øyeblikket:P Bruksområdet er jevnt fordelt over tv-titting(RiksTV), film(ps3), spilling(ps3) og evnt. litt data.

Jeg setter stor pris på alle innspill, og håper at noen har noe lurt å komme med

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå bestemt meg for utvide budsjettet å gå for et Philips 32" LCD TV - 32PFL9613H Full HD i stedet

Newcomer Krokanrull24 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Full HD på en 32" er bare tull. Bruk heller penga på ambilight, så sitter du igjen med noe du VIL legge merke til.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Jeg kan jo forsåvidt være enig i det du sier, men det er da ikke nødvendigvis det at tv'n har full hd som gjør dette apparatet bra? Om du mener jeg skal droppe dette tv her, har du noen alternativer til ett annet isåfall? Må være Ambilight ja, noe som dette apparatet har. Har fått meget god anmeldelse av TrustedReviews. Philips Cineos 32PFL9613D 32in LCD TV Review - TV Reviews - TrustedReviews
    Har funnet det til ca 8700 kr. Må ikke nødvendigvis være 32" men sitter bare 2 - 2,5 m unna. Det er jo tross alt også i fra 9000 serien, så det er jo ikke så mange alternativer som i utgangspunktet skal være like bra, eller? Har jo 9603 modellen men jeg finner ikke noen Philips Ambilight modeller i 32" klassen som virker som det er på samme nivå og pris? Trenger isåfall tips om du vet om andre som er å anbefale. :wink: om de er rimiligere er jo seff en fordel:wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •