Hot tips! Samsung LE-55A966 til 21.999,- fra butikk i Oslo!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Hot tips! Samsung LE-55A966 til 21.999,- fra butikk i Oslo!

Tenkte jeg kunne gi et hot tips.

Har planer om å anskaffe meg LE55A966. Kom i den forbindelse over et tilbud fra "Bolighuset Radio og TV" Velkommen til Bolighuset Radio og Tv A/s

De selger nå denne skjermen til 21.999,- som må sies å være et veldig godt tilbud. Siden denne skjermen skal være bedre en de nye 55" edge LED skjermene til samsung, burde det være bare å slå til på dette!

Hadde samme planen selv, men de ønsket ikke å sende skjermen til Trondheim. Å kjøre 1200 km t/r for å hente en skjerm synes jeg blir i meste laget :-(

Eneste annen mulighet fra butikk/nettbutikk ellers ser ut til å være MPX. I alle fall som sender. De selger en demo versjon til 27.000,-. Noe som jeg synes er litt drøyt med tanke på at den er brukt ...

Hvis noen vet om tilbud på denne tv'en i samme prisklasse som hos Bolighuset Radio og TV, post det gjerne i denne tråden!

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fantastisk pris på denne, ringte selv i håp om å bestille denne, men absolutt ikke om de ville sende til Ålesund heller...

PGA risiko for skader... hvordan får de egentlig TVene sine til dit de holder til?
    Jeg tilbudte dem noen tusen ekstra for å vise jeg var virkelig interessert hvis de orket å sende den, men det kom ikke på tale...

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal prøve å ta en liten ringerunde i morgen. Hvis man betaler til butikken, kanskje man kan få et transportfirma til å plukke opp varen i butikken for så å frakte den videre. Sjekket så vidt med tollpost i dag, men de tar i utgangspunktet kun fraktbestillinger fra næringsdrivende.
    Men er desverre litt redd for det største problemet kanskje blir "service innstilling" fra selve butikken...

... Spørs om man bare for bite i det småsure eplet, å ta til takke med edge LED. 7000/7020 er jo forholdsvis prisgunstig i forhold til 7050/7070. Men det beror nok kanskje på at ingen har de på lager ;-)
    Ellers er det jo 9000 serie fra både panny og LG med cluster LED til høsten. Men jeg er nok redd for at prisnivået der ligger på det dobbelte av tilbudet på 55a966 som er nå...

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    fantastisk pris på denne, ringte selv i håp om å bestille denne, men absolutt ikke om de ville sende til Ålesund heller...

PGA risiko for skader... hvordan får de egentlig TVene sine til dit de holder til?
    Jeg tilbudte dem noen tusen ekstra for å vise jeg var virkelig interessert hvis de orket å sende den, men det kom ikke på tale...
    Merkelig holdning da slik frakt vel er fullverdi forsikret. De gidder vel ikke ta bryet da de regner med å selge den glatt lokalt, men hvem får en 55" i baksetet - den må jo gjerne transporteres alikevel.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synes likevel det er rart fra butikken sin side. 1 salg mer, er fremdeles et salg mer...

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ... og da var det tomt ...

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LE55A956 er nå forøvrig tilgjengelig fra Pixmania til 25.999,-
    http://www.pixmania.com/no/no/241918...&CodePromo=oui
    ... Som forøvrig er samme pris som man får en 55B7000/7020 for.

Men er nok generelt litt skeptisk til Pixmania etter diverse foruminnlegg...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Colargol
    LE55A956 er nå forøvrig tilgjengelig fra Pixmania til 25.999,-
    Pixmania Norge - High tech butikken online - Digitalkamera, videokamera, GPS, TV, MP3…
    ... Som forøvrig er samme pris som man får en 55B7000/7020 for.

Men er nok generelt litt skeptisk til Pixmania etter diverse foruminnlegg...
    Ikke send 26000 kr til pixmania.........
    Har en liten sak gående, bestilte en 1.5 Tb Samsung disk 2 uker siden som var, og fortsatt er, annonsert på lager. Har betalt for den, men "support" sier (på telefon) at den ikke er på lager og de aner ikke når den kommer. Ingen oppdatering på mail, ingen info. Om du lurer på noe står det på fakturaen at du kan sende spørsmål til noreply@pixmania.com (jeg tuller ikke). Sendte mail for 4 dager siden, men fikk noreply...... ok var offtopic, men CAVE pixmania!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Drvcd
    Har en liten sak gående, bestilte en 1.5 Tb Samsung disk 2 uker siden som var, og fortsatt er, annonsert på lager. Har betalt for den, men "support" sier (på telefon) at den ikke er på lager og de aner ikke når den kommer. Ingen oppdatering på mail, ingen info. Om du lurer på noe står det på fakturaen at du kan sende spørsmål til noreply@pixmania.com (jeg tuller ikke). Sendte mail for 4 dager siden, men fikk noreply...... ok var offtopic, men CAVE pixmania!
    Jeg har kjøpt både TV, bilstereo og kamera fra Pixmania. Det har gått helt knirkefritt.. :-)

Intermediate wasimza sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Drvcd
    Hehe...CAVE...morsomt, Dr VCD.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Jeg har kjøpt både TV, bilstereo og kamera fra Pixmania. Det har gått helt knirkefritt.. :-)
    Flott, men det beviser vel egentlig ikke at butikken er helt trygg å forhåndsbetale til ;-)

Så vidt jeg har skjønt så er Pixmania ok så lenge alt går etter planen, men hvis noe går skeis (feilsendt vare, ikke på lager, returer etc.) så er h&%€/%&e løs...

Men de er ofte billigst, så det blir en risikoanalyse...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Joda, jeg har også handlet mange ganger på Pixmania knirkefritt. Dette er imidlertid første gangen det ikke går helt etter planen og "support", om man kan kalle det i den gaten, er ikke optimalt for å si det sånn. Jeg får nok disken min, men tør ikke tenke på om jeg hadde bestilt en TV til 25000 som var på "lager" uten å få den før etter ett par måneder. Tipper det ville vært temmelig vrient å snu den handelen når bestillingen lå inne for å handle ett annet sted.

Newcomer NightAvatar sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heg har bestilt kamera fra Pixmania og prisen var høyere enn avtalt. Prisen de reklamerte var ikke inkl toll og moms. Jeg måtte betale DHL cash for å fortolle varen! Når jeg klaget måtte jeg sende inn skriftlig klage og etter noen dager og mail frem og tilbake fikk jeg til slutt kr 50,- avslag. Needless to say I was not impressed. Og jeg handler aldri med dem igjen, uansett hvor mye billigere de ser ut til å være.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •