Godpris på Samsung UE55B7050 (55" edge led) hos Datakjeden 27.338,- - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 66
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    OK :-)

Min far og meg kjøpte sammen for å spare frakt.... En 46" til meg og 55" til ham. På Lefdal sparte vi ca. kr. 1.000,- i frakt sammenlignet med Elkjøp, men da må vi altså vente ca. 4 uker..... Verdt å vente på synes nå jeg!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Colargol
    Så det selv også nå. Sto faktisk på den siden jeg linket til selv litt opp i tråden:

Etter hva jeg kan se er det kun Lefdal som tilbyr collect@store, og ikke elkjøp.

Ser Lefdal nå har satt prisen på 7070 opp til 30K igjen. På sidene til elkjøp er det fortsatt mulig å kjøpe til 25K.
    Nei, samme hos Elkjøp. Gikk inn å valgte en liten vare, og da fikk jeg opp valg om Collect@Store, så de har det de også. Men de har gjemt informasjonen om det ganske godt, men det står, om du leter, samme som hos Lefdal "Ikke alle varegrupper kan hentes i butikk, per dags dato kan alle varer under 35 KG med unntak av platetopper og TV-er over 32", hentes i butikken såfremt den er på lager i den valgte butikken.."
    Ja,ja. Får se når den dukker opp. Ringe Elkjøp i dag morges og han som jobba der visst ikke hva Collect@Store var for noe en gang, og da han hadde pratet med sjefen var tilbakemeldingen at det var for sent å få den til butikken da tv'en allerede var på vei fra Sverige. Syns det er imponerende mtp at jeg bestilte den rett før midnatt i natt....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmm.... kanskje jeg skulle bestilt fra Elkjøp allikevel - blir tøft å vente i fire uker ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andy2007
    Hmmmm.... kanskje jeg skulle bestilt fra Elkjøp allikevel - blir tøft å vente i fire uker ;-)
    UE55B7070XXE ligger fremdeles hos Elkjøp til 24 995. De står at levering normalt tar 3-7 dager, bare for å gjøre det litt vanskligere for deg

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe - ikke sant!
    vel - har gått for 46'en da 55 blir litt vel stor når jeg sitter 1,5 m fra TV'en ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Selectaa
    UE55B7070XXE ligger fremdeles hos Elkjøp til 24 995. De står at levering normalt tar 3-7 dager, bare for å gjøre det litt vanskligere for deg
    Etter nærmere en uke har de nå klart å gi meg en leveringsdato.... 10 juli! Syns dette er på kanten til ulovelig markedsføring! Vurderer å avbestille, i hvertfall hvis jeg finner noe bedre. Argh, nå må jeg bruke mer tid på å tråle rundt på forum for å finne produkter og priser. Og i dette været da!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av ren nysjerrighet.
    Hadde de UE46B7070 på salg også, og i så fall hva var prisen?
    Tenk at jeg glemte å gå innom her å se den helga...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flemmingaj
    Av ren nysjerrighet.
    Hadde de UE46B7070 på salg også, og i så fall hva var prisen?
    Tenk at jeg glemte å gå innom her å se den helga...

Tror faktisk ikke det, men skal ikke si det helt sikkert - de hadde i hvert fall UE55B7070 på tilbud til 24.995,- (faren min kjøpte den...).

Mvh.

Andy

Newcomer NightAvatar sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Tar ikke VISA

Sitat Opprinnelig postet av Colargol
    Er enig at dette er en bra deal, med kalibrering inkludert. MEN de tar ikke kredittkort som betalingsmetode??!! Mann må betale inn til en konto, og SÅ får man tilsendt varene...

Frakt er ikke verst da: 738,-

Er det denne du kjøpte Colargol? Eller hvilken modell har du? Og kan du gi oss en liten "review"?

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NightAvatar
    Er enig at dette er en bra deal, med kalibrering inkludert. MEN de tar ikke kredittkort som betalingsmetode??!! Mann må betale inn til en konto, og SÅ får man tilsendt varene...

Frakt er ikke verst da: 738,-

Er det denne du kjøpte Colargol? Eller hvilken modell har du? Og kan du gi oss en liten "review"?
    Nei. Ble ikke noe 7070 på meg. Klarte å få tak i forrige generasjon med cluster led og local dimming i stedet for edge led, nærmere bestemt LE55A966. Langt fra like tynn, dårligere støtte på mediasiden men bedre sortnivå. Den er ikke kalibrert, og er desverre enda vanskeligere å kalibrere enn den nys 70XX serien. Har prøvd meg frem forskjellige innstillinger jeg har funnet på forskjellige forum (her og på avsforum.com), men får det liksom ikke til å sitte helt. Får nok bare innse at det er litt forskjeller fra panel til panel, men har tatt utgangspunkt i innstillinger jeg har funnet, og prøvd å justert meg frem til noe jeg er fornøyd med selv.
    Har en mistanke om at de innstillingene jeg har prøvd er beregnet på et helt mørkt rom. De ble i alle fall alt for mørk etter min smak. Men så sitter jeg på en lys stue, med store vindu på alle vegger bortsett fra den tv'en står mot. Sitter stort sett aldri i mørket å ser på tv. Sitter stort sett bare å ser med familien til stedet, og hadde jeg skrudd av lys, ville det nok blitt protester. Når jeg skal se en film i mørket går jeg heller i kjelleren min å setter på projectoren.

Hadde jeg ikke kjøpt A966, er det mulig jeg hadde bitt på tilbudet til avshop. Hadde det ikke vært for nyheten om at det kommer en B8500 serie med local dimming. Som også kommer i 55" størrelse www.flatpanelshd.com - Your guide to flat panel monitors and TVs - News
    Synes den hørtes veldig spennende ut. Men kommer jo ikke før til september. Er også spent på prisnivået her.

Når deg gjelder avshop tror jeg ikke du trenger å være bekymret for en evt. forhåndsbetaling. Har handlet der tidligere, og alt har gått smertefritt.
    Men hvis det er som du nevner, ikke mulig å handle med kreditt kort, kan du ta en "frekkas" i en annet butikk først. Bestill TV som ikke finnes på lager på en butikk. Forhåndsbetal med kredittkort. Dra tilbake og kanseler ordren senere på dagen, og får igjen pengene cash. Dette hendte faktisk meg. Ville da helst få kanselert summen på kredittkortet, men måtte får igjen kontanter da det ikke var mulig for butikken å kanselere summen som allerede hadde blitt belastet kredittkortet...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Selectaa
    Etter nærmere en uke har de nå klart å gi meg en leveringsdato.... 10 juli! Syns dette er på kanten til ulovelig markedsføring! Vurderer å avbestille, i hvertfall hvis jeg finner noe bedre. Argh, nå må jeg bruke mer tid på å tråle rundt på forum for å finne produkter og priser. Og i dette været da!!!

Jeg opplevde noe av det samme på 46" 8050. Fikk leveringsdato 14. juli. Når jeg bestilte stod det at de hadde den på lager, og det gjør det for såvidt enda. Ringte inn og klagde og fikk ett gavekort som plaster på såret

Anbefaler deg å gjøre det samme.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg bestilte et 55b7070 den 20juni hos elkjøp,ventet en uke uten å få en eneste tibakemelding,så jeg tok en telfon til elkjøp for å høre om d var noe galt, fikk til svar at di ikke hadde denne modellen på lager og di kunne ikke gjøre noe.
    jeg påpekte at på nettsiden står d at den er på lager og d var den eneste grunnen til jeg valgte elkjøp,nettopp for de hadde denne på lager,
    de beklagte seg igjen, og sa at ubekreftet lager dato var den 20-7. altså en måned etter jeg hadde kjøpt varen(!) akkurat på d tidspunktet hadde jeg store problemer med å kontolere meg selv, men jeg klarte å holde roen,og tenkte at kjøpet va såpass bra at jeg ikke vil finne et såpass bra tilbud iløpet av en måned.
    så kom det en sms den 30-6 der det stod at tv`n var forsinket og ubekreftet dato var nå den 10-7. så bra tenkte jeg, kansje for engangs skyld kunne det hende at jeg var heldig.
    dagene gikk og jeg ble mer og mer klar for å få tv`n i hus, så i fdag klarte jeg ikke å holde meg lenger og ringte til elkjøp igjen, for å høre om datoen var bekreftet nå, fikk til svar at bekreftet leverings dato på lager var den 29-7. mens enda det står de har den på lager på nettsiden..
    jeg vurdere nå om jeg skal avbestille tv`n å kjøpe den en annen plass,ser det er flere butikker som nærmer seg den prisen jeg betalte hos elkjøp nå..
    har noen som kjøpte tv`n fått den?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

scandinavianphoto

Samsung 55B7070W
    24 195,00 NOK ink. mva
    19 356,00 NOK eks. mva
    På lager i Norge 10.07.09
    Samsung LED-Tv 55" UE-55B7070W TV/Lyd > TV > hos Scandinavian Photo

Active thamule sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbud eller fast pris?

Viss fast pris så begynner jo virkelig prisane å nærme seg overkommelige

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thamule
    Tilbud eller fast pris?

Viss fast pris så begynner jo virkelig prisane å nærme seg overkommelige
    Prisene forandrer seg sikkert med markedet i denne butikken som i alle andre, er ikke tilbudspris etter hva jag kan se.
    Noen som vet hva forskjellen er på 55B7070, 55B7050 og 55B7020?

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tjokken
    Noen som vet hva forskjellen er på 55B7070, 55B7050 og 55B7020?
    Det er jeg også veldig interessert i...

Finner 7020 til ca 26.000 fra en del butikker: Kelkoo.no

...mens 7070 ligger på en tusenlapp eller mer høyere: Kelkoo.no

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NightAvatar
    Det er jeg også veldig interessert i...

Finner 7020 til ca 26.000 fra en del butikker: Kelkoo.no

...mens 7070 ligger på en tusenlapp eller mer høyere: Kelkoo.no
    Ikke mye info å finne om forskjellen på de forskjellige modellene. På samsungs hjemmesider kan man samenligne 7050 og 7070 (7020 er ikke listet!?).

Kan ikke finne noen tekniske forskjeller på de to modellene, de er 100% identiske. 7050 har rød ramme mens 7070 har grå ramme, så da er det kanskje det som er hele forskjellen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tjokken
    Ikke mye info å finne om forskjellen på de forskjellige modellene. På samsungs hjemmesider kan man samenligne 7050 og 7070 (7020 er ikke listet!?).

Kan ikke finne noen tekniske forskjeller på de to modellene, de er 100% identiske. 7050 har rød ramme mens 7070 har grå ramme, så da er det kanskje det som er hele forskjellen?
    7000 og 7020 er paralellimport av henholdsvis 7050 og 7070. Dvs at de ikke har norsk meny og bruksanvisning eller samsungs 100% pixelgaranti.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MPX har begge under 27.000,-!