Dreamscreen acoustic HD - Ikke i salg mer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dreamscreen acoustic HD - Ikke i salg mer?

Akkurat i det jeg skulle *putte i handlekurv* har alle spor av acoustic HD rammelerret og løpemeter-duk forsvunnet fra Avshop.

Jeg har sendt en mail til AVshop, men er utålmodig. Noen som vet noe? Hva burde jeg gå for dersom det ikke er mulig å skaffe lenger?

-
    Wukka

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wukka
    Akkurat i det jeg skulle *putte i handlekurv* har alle spor av acoustic HD rammelerret og løpemeter-duk forsvunnet fra Avshop.

Jeg har sendt en mail til AVshop, men er utålmodig. Noen som vet noe? Hva burde jeg gå for dersom det ikke er mulig å skaffe lenger?
    Ringte AVshop. Det har vært stadige utsettelser på disse lerretene. Derfor hadde de tatt det bort fra web-butikken. Jeg syns det er ryddig, men jeg ble litt forvirret siden jeg hadde sett produktene i butikken og trodde de var klare for levering.

Han jeg snakket med skisserte minimum 8-10 uker. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.

-wukka

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, mener å huske at akustisk duk i løpemeter ble fjernet fra DIY-markedet for en tid tilbake, men det er mulig dette var en spesifikk produsent.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •