kjøpe tv fra kina

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kjøpe tv fra kina

hei

har luktet litt på å bestille tv fra kina.
    noen som har erfaring med tv'er kjøpt fra kina/utlandet?

har i hovedsak fått tilbud på et samsung LN-T4681F 46" 1080p HDTV LN-T4681F - LCD TV - televisions | SAMSUNG

ser i specs'n at det er ntsc og atsc tunere, noe som jeg har oppfatning av at ikke virker i norge. men det som jeg lurer mest på er om annet AV-utsyr vil ha restriksjoner i forhold til kompabilitet. f. eks lyd system, hdmi eller tunere(CD, rikstv, get osv.)

takk

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Personelig har jeg positive erfaringer med import fra USA og Japan, ikke bare audio/video produkter. Kina har jeg ingen erfaring fra.
    Her er noe stikkord på hva jeg ville tenkt på:

Leverandør: Er dette en seriøs leverandør. Har du hørt/lest om andre som har handlet der.

Betalingsmåte: Kredittkort/overføring/PayPal osv.

Frakt: Båt (billigst), fly (raskt, dyrt). forsikring av varen under frakt.

Garanti: Variererer, men ofte bare 1.års fabrikkgaranti, der du selv må betale for tur/retur frakt ved evt. reklamasjon. Den må sannsyneligvis returneres til Kina og da vil du få fraktkostnader på flere tusen kroner.

Pris: Husk norsk mva. (25%) på kjøpssum og frakt.

Modell: Den modell du henviser til er etter det jeg forstår utgått, uten at det trenger å bety noe. vær obs på strømforsyningen at den tar 230V/50HZ.
    Det tekniske ellers tør jeg ikke uttale meg for mye om, og det er det sikkert mange her inne som vet mer om.

Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •