Infocus X1 til 14.995 - er det en god pris i dag ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer Wes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Infocus X1 til 14.995 - er det en god pris i dag ?

Ser at en internettsjappe har et fredagstilbud på Infocus X1 til 14.995 inkl. mva. Er dette et godt tilbud, eller er det en tilpassning av prisnivå i forhold til nyere produkter/modeller som snart er på markedet ?

Har såvidt begynt å lufte ideen om en projektor for min kone, og har således ikke kommet så veldig langt i overtalelsesprosessen. Men dersom dette er et _veldig_ godt tilbud, er det ikke utenkelig at jeg slår til.

Mvh
    Martin Sundvor

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja godt tilbud det

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Infocus X1 til 14.995 - er det en god pris i dag ?

Sitat Opprinnelig postet av Wes
    Ser at en internettsjappe har et fredagstilbud på Infocus X1 til 14.995 inkl. mva. Er dette et godt tilbud, eller er det en tilpassning av prisnivå i forhold til nyere produkter/modeller som snart er på markedet ?

Har såvidt begynt å lufte ideen om en projektor for min kone, og har således ikke kommet så veldig langt i overtalelsesprosessen. Men dersom dette er et _veldig_ godt tilbud, er det ikke utenkelig at jeg slår til.
    Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse :-)

Min kone er veldig bra på det området, hun skaffet den projektoren vi har hjemme i dag. Men så er hun også mer filmgal enn meg da :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Infocus X1 til 14.995 - er det en god pris i dag ?

Mvh
    Martin Sundvor
    Jeg tror ikke dette kan karakteriseres som et _veldig_ godt tilbud, den har vært solgt til den samme prisen tidligere på pcutstyr.no, og går vel nå for 16.300 på både pcutstyr og komplett. Og utifra andre tråder her har visst prisen gått ned betraktelig i USA nå, og man venter på en ny og bedre modell.. Kanskje den er verdt å vente på?

Men at det er et passe godt tilbud, det tror jeg nok.. :-)

Hågen

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en veldig bra projektor til en veldig bra pris, det er ikke mer å si om det!!!
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-Fil
    Det er en veldig bra projektor til en veldig bra pris, det er ikke mer å si om det!!!
    Jeg prøvde da heller ikke å si at det ikke er en god prosjektor, ei heller at det er noe å utsette på prisen. Men når han spør om dette er et *veldig* bra tilbud, av typen man ikke kan gå glipp av (mine ord), så synes jeg definitivt at det er mer å si om det!

Prosjektoren har vært solgt for den samme prisen før og kommer sikkert til å selges for den samme prisen igjen. Avslaget iforhold til komplett er 1300 kroner eller snaue 8%. Det er ikke et avslag som får meg til å rope "løp og kjøp!" iallefall..

vennlig hilsen, Hågen

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haagen

Jeg prøvde da heller ikke å si at det ikke er en god prosjektor, ei heller at det er noe å utsette på prisen. Men når han spør om dette er et *veldig* bra tilbud, av typen man ikke kan gå glipp av (mine ord), så synes jeg definitivt at det er mer å si om det!
    Hei Haagen
    Innlegget mitt var ikke skrevet med referanse til ditt innlegg. Jeg skrev det ut i fra egen erfaring med godt bilde i forhold til prisen. Det er ikke til å komme fra at dette er pr. dags dato en av de projektorene som gir mest pr. krone.
    Som jeg har sagt før, den som sitter og venter på en bedre og billigere modell kan vente evig. Det kommer alltid en ny modell.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Newcomer Wes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for informative svar

Det ble ikke innkjøp denne gangen. Siden dette tydligvis ikke var et tilbud av "løp å kjøp" typen, synes jeg det ikke var grunn til unødig hast.

Må likevel si at det er snodig at man til TV-pris kan få en projektor av denne kaliteten. Kommer nok til å angre en liten stund på at jeg ikke slo til :cry:

Mvh
    Martin Sundvor

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kommer til å bli billigere og det er en bra projektor.

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men i mellomtiden har du ingen projektor!!
    Og den følelsen kan vel også måles i kroner og øre.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja enig med deg!en bra projektor kan du a glede av i mange år før du trenger å skifte den ut i en ny projektor

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må likevel si at det er snodig at man til TV-pris kan få en projektor av denne kaliteten. Kommer nok til å angre en liten stund på at jeg ikke slo til :cry:
    I tilfelle det er av interesse så la jeg merke til at det er en kar som skal selge en X1 på QXL nå, tror prisen starter på 12.500. Jeg tror han har prøvd å selge den før uten å få napp, hvis det er samme karen så er den kjøpt i/fra Statene og er uåpnet. (såvidt jeg husker.)

Hågen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •