Samsung LE40A856 - elnor 8990,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE40A856 - elnor 8990,-

Da har jeg nettopp kjøpt denne tv'en for 8990,- Skulle egentlig se etter 6 serien som koster 6990 der, men hadde bare utstillingsmodellen igjen, tenkte at jeg kunne likegodt kjøpe helt nytt på nettet for 500 mer. Så anbefalte selgeren denne 8 serien som jeg kjøpte da, sa at det var halvpris. Jeg måtte bare slå til!

Er prisen noe bra? Hva synes folket om denne tv'en?

Mitt student hjerte begynner å angre allerede...9000 for en tv, og er student! Men tenker jo at jeg skal ha tv veeeldig lenge da.

No synspunkter? uff...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av namhp
    Da har jeg nettopp kjøpt denne tv'en for 8990,- Skulle egentlig se etter 6 serien som koster 6990 der, men hadde bare utstillingsmodellen igjen, tenkte at jeg kunne likegodt kjøpe helt nytt på nettet for 500 mer. Så anbefalte selgeren denne 8 serien som jeg kjøpte da, sa at det var halvpris. Jeg måtte bare slå til!

Er prisen noe bra? Hva synes folket om denne tv'en?

Mitt student hjerte begynner å angre allerede...9000 for en tv, og er student! Men tenker jo at jeg skal ha tv veeeldig lenge da.

No synspunkter? uff...

Man får jo denne billigere på nettet..

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra pris!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    billigste jeg fant er 10190,-, så halvpris for denne tv-en er det nok ikke...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    billigste jeg fant er 10190,-, så halvpris for denne tv-en er det nok ikke...
    Halv pris av hva tv`n kostet hos Elnor når de fikk den inn stemmer nok..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av adioez
    Man får jo denne billigere på nettet..
    Edit:
    Var nok litt kjapp her og søkte på feil modell. Prisen du fikk var faktisk veldig fin.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En finfin pris på en finfin tv. Det var en splitter ny tv du fikk ikke sant?
    Tror du det er mulig for flere å få denne prisen?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De hadde to igjen, så jeg måtte slå til. Kan hende de har igjen den siste, kan jo alltid ringe og høre. Ja, splitter ny tv ja. Godt å høre at jeg fikk tv for en bra pris da .

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg nettopp kjøpt denne tv'en for 8990,- Skulle egentlig se etter 6 serien som koster 6990 der, men hadde bare utstillingsmodellen igjen, tenkte at jeg kunne likegodt kjøpe helt nytt på nettet for 500 mer. Så anbefalte selgeren denne 8 serien som jeg kjøpte da, sa at det var halvpris. Jeg måtte bare slå til!.
    Shit! Akkurat det samme skjedde med meg! Var det han ivrige solbrune typen som overtalte deg eller?? Blir litt småkvalm av å tenke på hvordan de snurrer deg rundt lillefingeren! Var jo en grei pris for så vidt, men kom jo for å hente meg en billig 656. Vedder for at de hadde max 5 stk på lager, kan jo hende de ikke hadde noen en gang, og bare satset på at folk skulle gå i fella og ta den dyre...

Har ikke helt bestemt meg om jeg er fornøyd, syns den har en ganske irriterende viftestøy, og innbiller meg at jeg ser noen litt lysere områder når skjermen skal vise svart.
    Har også problemer med en 2 cm svart ramme rundt bildet når skjermen er koblet til PC. Noen som vet hvilke innstillinger man må endre for å fikse dette? Har kabel fra HDMI1 til en HDMI->DVI adapter på hovedkortet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, ikke no solbrun man nei, men en ganske blond gutt på 25 ca. Det er nok sant at 6 serien tv'n bare hadde utstillingsmodel igjen. Ble først ekspendert av en fyr med briller. Spurte litt om 6 serien og andre ting, han sa at det bare var utstillingsmodel igjen. Jeg ble ikke fornøyd over den infon han ga meg. Spurte om hjelp fra en annen fyr, han som solgte meg 9 serien, han dobbeltsjekket på datan om de hadde igjen 6 serien, men nei, bare utstllingsmodellen igjen. (men kan jo hende at de lyver)

Har ikke testet tv enda, henter på mandag i og med jeg er ferdig med eksamen da. Trokke jeg får lest så mye med den tv'en her nå :P.

Så du er ikke fornøyd med tv'n? Lyst å dele dine erfaringer med tven?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    joda tven er sikkert super, har bare så vidt prøvd den. bare ble litt lang i maska av den duringen (kan reduseres ved å sette bakgrunnsbelysningen på 10) og det med sort ramme rundt bildet. kjipt å ha det sånn! men er nok pga en stusselig stasjonær pc med integrert skjermkort fra ATI. har ikke prøvd med noen andre pcer. jeje det går seg nok til :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

test

TV-TEST: Samsung LE40A866 - DinSide Bolig
    test av den litt mer begavede tvillingbroren. den har støtte for rikstv blant annet
    når den anbefales som et godt kjøp til 14000 så har vi vel fått en grei pris

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •