Anbefaling Onkyo SR606 vs 607 vs 706? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Zarge
    Nå er ikke jeg så redd for at netshop skal gå konk, de er jo tross alt meget pris dyktig når det gjelder alt de selger der inne. Men jeg hadde nok ikke kjøpt en tv der, det trur jeg ikke. Det er jo 66% billigere å kjøpte 706 fra netshop (om jeg regnet rett nå tidlig på en søndag).
    Hva om jeg kjøper fra mono, hvor lenge har jeg garantien da? 5år er det ikke?
    Hvem importere netshop fra egentlig? Samme som mono gjør?
    Du kan vel ikke kjøpe fra Mono, som er importør?

Garanti er gitt av produsent og skal gjelde uansett.
    5 års reklamasjonsrett er norsk og litt sært. Gjelder i alle norske butikker.

Hvis en norsk forhandler går konkurs, skal importør overta ansvaret. Men jeg vet ikke helt hvordan det blir med reklamasjon hvis en butikk går konkurs og har importert direkte. Garanti har du uansett (som regel 2 år, men noen ganger 1 eller 3, evt. 5)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Netshop fikk aldri inn 706 så jeg fikk greit tilbud fra elkjøp så kjøpe den der i mai :-)
    men jeg er ikke helt fornøyd, den lager noe støy når jeg ser 1080p, trur kanskje den lager støy ved 720p også, ikke helt fått forsket så mye på det.
    Googlet litt og da fant jeg ut at flere hadde samme greia, men fant ingen løsning.
    Tingen er at det kommer noen blå dotter, jeg skal lage eget emne om det her og håper jeg får tatt noen bilder av feilen som viser det bedre enn ord.

Se emnet:
    Onkyo TX-SR706 blått støy på bilde

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •