Bananplugger, Spikes, Demeputer, Spader, Jumpere ETC. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Intermediate HiFi-nevøen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    Største problemet med HFK pluggene er at de sitter så dårlig. Selv om de sier at Banan-Plugger er ekspanderende... Biltema sine ja, Men Argon???
    Det står ingen steder ar Argon 5451 er ekspanderende. I alle fall ikke på linken til dette produktet på klubben`s hjemmesider. Argon 5455 derimot er ekspanderende. Og jeg vil heller ikke påstå at 5451-modellen sitter dårlig... Jeg bruker disse pluggene selv - og måtte ikke ty til makt for å få skrudd dem på kablene mine (Van Den Hul D352 Hybrid som for øvrig er forholdsvis tykke)

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi-nevøen
    Det står ingen steder ar Argon 5451 er ekspanderende. I alle fall ikke på linken til dette produktet på klubben`s hjemmesider. Argon 5455 derimot er ekspanderende. Og jeg vil heller ikke påstå at 5451-modellen sitter dårlig... Jeg bruker disse pluggene selv - og måtte ikke ty til makt for å få skrudd dem på kablene mine (Van Den Hul D352 Hybrid som for øvrig er forholdsvis tykke)
    Jeg kan ikke se at det står på noen av pluggene at de er ekspanderende.
    Men i en sak mot HFK så sier salgssjefen at bananplugger er ekspanderende og da er det rart vis kjeden sine egne plugger ikke er det...

Intermediate HiFi-nevøen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke se at det står på noen av pluggene at de er ekspanderende.
    Men i en sak mot HFK så sier salgssjefen at bananplugger er ekspanderende og da er det rart vis kjeden sine egne plugger ikke er det...
    Kan ikke si at jeg har fått med meg denne saken... Men noen av pluggene i Klubbens sortiment er i alle fall det.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Største problemet med HFK pluggene er at de sitter så dårlig. Selv om de sier at Banan-Plugger er ekspanderende... Biltema sine ja, Men Argon???
    De er nok ikke ekspanderende... Rart de ikke sitter godt hos deg.. De sitter som støpt i mine 805s og har gjort det i de siste 4 parene de har blitt prøvd på =)
    Men som en over skriver, set skruene kan være litt tricky.. iallefall om man ikke bruker en liten nok trekker.. :P det har jeg selv erfart hehe

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •