Brukt pris på TV på finn.no, nesten like dyrt som nytt.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Brukt pris på TV på finn.no, nesten like dyrt som nytt.

Hei
    har prøvd nå siden jul å få tak i en brukt TV(type flat) til å ha på soverommet. Men etter å ha tittet på finn nesten hver dag, innser jeg at det ikke noe særlig å spare på å kjøpe brukt.

Å betale 3000,- for 2-3år gammel 32" samsung TV er ikke så interessant når at man kan kjøpe en ny en for ca.3700,-.

Vet man kan ha flaks å komme over gullkorn, men da skal man være rasker en superman. Kom f.eks over en LG 42pg6000 til 2500,- i drammen. Den var selvfølgelig solgt før jeg rakk å løfte på røret. Ikke akkurat en sove roms TV men til den prisen skulle vilja ha vært der iallefall

Mitt spørsmål til dere blir da: Er det noen hær som har gode tips på hvor man kan gjøre en relativt god handel på en 32" av kurant merke, nytt/brukt?

tips tas i mot med takk.8)

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare å prute ivei på FINN. Send et bud til selger, mange setter pris utfra hva andre selgere på FINN forlanger. Og mye forblir usolgt....

Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opplever det slik at de fleste som legger ut TVer(32"-37") til 3000-4000,- mener at det er det de skal ha. Pga dem selv betalte jo faktisk 10000,- for noen å siden. Å da er det ikke så interessant for dem at man i dag får en ny bedre TV til samme prisen som de forlanger for den brukte.:grin:

Har sendt noen bud, men den prisen jeg er villig til å gi for et 2-3år gammelt apparat er... Skal man si "noe" lavere en det selger mener han bør få for det. Å da blir budet nesten sett på som en provokasjon av noen

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte en strøken LCD 32" for 4000,- for et par uker siden.

LG 32LB2R. 1,5 år gammel.
    Kostet 13.000,- da.

Jeg vet ikke om det var et knallkjøp, men jeg vet at det er bedre bilde på den enn dagens 4000,- skjermer, og lydkvaliteten er ihvertfall bedre enn dagens 4000,- skjermer.
    Dessuten så har den 1:1 pixelmapping som er veldig greit til PC bruk.

Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes vell like mange syn på hva som er et godt kjøp som det finnes kjøpere. Jeg hadde nok heller valgt å kjøpe f.eks denne Toshiba 32 LCD-TV 32AV500PG - billig hos elprice.no TVen ny før jeg hadde kjøpt en brukt 1,5år gammel TV. Selv om spesifikasjonene kan være noe bedre på den brukte.

Kom over en Samsung 32LE336 for 1500,- på finn.no igår, men var ikke rask nok der heller

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •