Ny dvd spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny dvd spiller

Hei!
    Sitter for øyeblikket på en 24" Samsung TV med flate bilderør og en stor tung Denver DVD-spiller. Jeg har koblet dette opp mot stereoanlegget mitt så det er mine høytalere. Alt dette vil jeg gjerne skifte ut. Vi oppgradere det. TVen er for liten og DVD-spilleren bråker for mye og er ikke sonefri.

Men jeg trenger litt hjelp til å finne fram til de rette produktene ute i den jungelen av tilbud. Jeg vil først ha en GOD sonefri DVD-spiller. Men prisen må ikke overskride 3500-4000. Det har jeg ikke peng til. Noen forslag?

TV begynner jeg å se på når jeg har fått spilleren på plass. Den har første prioritert. Vil med tiden ha en 32" widescreen med flate bilderør. Men som sagt så vil jeg først gjerne ha noen råd når det gjelder DVD-spillere. Vil ha en som har den nyeste slik at den ikke blir utdatert så fort.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo ta ein titt på PIONEER DV565S, det er arvtakeren til 656s som eg har hatt no i halvannet år og har vært godt fornøyd med. PIONEER DV565S koster rett under 3000,- hos elkjøp.

Link til PIONEER DV565S :arrow: http://www.pioneer.no/no/product_det...omy_id=428-434

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    www.elprice.no har faktisk PIONEER DV565S til så utrolig lite som 2200,- :shock:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset. Vurderer å gå for denne. Men er den sonefri? Står ikke noe om det i linkene. På el-kjøp sin side står det "sone: 2"
    Så er den sonefri eller er den ikke?

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ozzi
    Takk for tipset. Vurderer å gå for denne. Men er den sonefri? Står ikke noe om det i linkene. På el-kjøp sin side står det "sone: 2"
    Så er den sonefri eller er den ikke?

Det må du nesten ringe og sjekke, er nok ikkje noko problem å få den sonefri etter at du har fått den heller (i lokal butikk eller finne kodene på nettet).

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DV656 gir en god del bedre bilde enn 565. Jeg ville heller prøvd å etterlyse en brukt 656, burde ikke være noe problem, den var uhyre populær i sin tid.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony 730P selges nå for 1690,-

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Burre
    DV656 gir en god del bedre bilde enn 565. Jeg ville heller prøvd å etterlyse en brukt 656, burde ikke være noe problem, den var uhyre populær i sin tid.
    Jolly opplyser om at 565 har prog scan i NTSC. Jeg testet bare de 2 mot hverandre med S-video PAL, i samme oppsett, samme film, og da gir 656 et betydelig bedre bilde. med NTSC vet jeg ikke, men det hjelper jo med prog.scan som regel.

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det enkleste viss det står mellom dei to er å gå inn på www.pioneer.no og bruke sammenligningstest der

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått tips om Harman Kardon DVD 30. Er denne en bedre spiller enn PIONEER DV565S?

Hva ligger Harman spilleren på?

Active langbein sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sitter også og lurer på hvilken spiller jeg skal kjøpe. den må koste under 4000 lapper. Jeg har tenkt på Sony dvp 930, men jeg kjenner ikke så mange alternativer. Hvordan er denne i forhold til pioner eller HK i samme prisleie?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Burre
    Jolly opplyser om at 565 har prog scan i NTSC. Jeg testet bare de 2 mot hverandre med S-video PAL, i samme oppsett, samme film, og da gir 656 et betydelig bedre bilde. med NTSC vet jeg ikke, men det hjelper jo med prog.scan som regel.
    Hvorfor alt snakket om prog.scan? Spilleren skal kobles mot en CRT. Dersom jeg hadde vært ozzi ville jeg gått for en Sony 730P som Tiger anbefalte og heller brukt pengene på en god 32" CRT-TV. Tror ikke det er så mye mer å hente på dvd-fronten om ikke en vil ha med sacd og dvd-audio da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •