HD crt funnet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: HD crt funnet

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD crt funnet

Hei alle sammen.

Har funnet en HD crt TV, fra butikk og ikke brukt fra privatperson. Bare lurte på om noen hadde noen innspill på om dette er et godt kjøp, ut ifra premisset at jeg liker Crt bedre enn LCD og plasma, og at 34" kan overleves (selv om det er litt lite).

Toshiba | ARCHIVED: 34HFX85: 34" Diagonal Cinema Series® 16:9 HD Monitor FST PURE® Flat Tube TV with HDMI™

Kjetil

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke et problem at den kun kan vise NTSC-signaler, og ikke PAL-signaler?
    I alle fall forsto jeg bruksanvisningen slik....

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For det første vil du få problemer med 50Hz materiale, dvs alt fra Pal tv sendinger til Europeiske utgaver av Blu-ray som kan være 50Hz og ikke 60Hz som er vanlig i USA. Du må også kjøpe en transformator som kan gjøre om fra 120V / 60Hz til 220V / 50Hz og som kan levere nok strøm.

Det er kanskje mulig å få den levert med jetcarrier. Husk at prisen blir : (pris + frakt) + 25 %moms av (pris + frakt). Du har mye dårligere garanti og kjøpsbetingelser. Hvis det er noe feil på den må du sende den til USA.

edit:

Det advares mot statiske bilder pga at faren for innbrenning er større enn på plasma og lcd.
    Det frarådes å tilkoble en pc.

Skal ikke forundre meg at du får en 60" full hd LCD av ypperste kvalitet og 5 års reklamasjonsrett til samme pris som denne crt skjermen vil koste.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •