Samsung parallelimport ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung parallelimport ?

Driver å kikker litt på tv'er. Lyst å handle 46" neste gang. Så kikker en del på samsung sine tv'er.
    Men hva er egentlig ulempene med parallelimport?? Sparer en god del penger, men er det egentlig verdt det om det skulle skje noe??

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart at en sparer en del penger, men du må da forholde deg til den plassen du kjøpte tvn og går den plassen konkurs i aller værste tilfelle-så sitter du meg mye skjegg i postkassa. Samsung Norge vil ikke ta i disse tvene ang reklamasjon/garanti. Du mister også pixel garanti og gratis hjemmeservice så får en avgjøre om det er verd merprisen.

Selv kjøpte jeg Samsung via Norsk forhandler og fikk en bra pris som bare var litt over paralell import. Liker å ha fast forhandler og forholde meg til skulle det skje noe.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det er vell ikke sånn at man ikke får garanti? f.eks kjøpe fra butikker som komplett eller andre som er "kjente" sider. Skulle vell ikke være noe problem med reprasjon da?
    Men er vell alltid smart å kjøpe fra en butikk man har mulighet å forholde seg bedre til.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe problem å kjøpe fra f.eks komplett nei er de som stor for garanti så en må som regel sende tvn til de å betale frakt for det i noen tilfeller slik som jeg har forstått det. Står en del tråder som dette i prisjakt.

Newcomer Stril sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener at DEAL har avtale med serviceverksteder rundtomkring i Norge og at man derfor kan bruke det verkstedet som er nermest kunden.

Hilsen Strilen fra utforbi............

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •