Netshop.no? No more! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 34 av 34
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ALDRI hatt problemer mer retur e.l. på netshop. Samme gjelder PS og Komplett, men fortsatt er det noen som får trøbbel, skikkelig trøbbel... men jeg kan ikke skjønne annet enn at det da muligens er komunikasjonen mellom sluttbruker og forhandler som krasjer. Også kamerater jeg har hatt som har sendt ting i retur der har aldri opplevd problemer.

EDIT: Saken har nok 2 sider .

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En sak har alltid to sider, men i mitt tilfelle har jeg motatt kreditnota for en uke siden, noe som tilsier at Netshop har godkjent retursaken min. Det er kun utbetalingen som gjenstår...

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring med Netshop er også dårlig. Har hatt 2 saker hos dem.

Den første var en retur innen angrefristen, der de påstår å ikke ha mottatt returen enda jeg har sporet pakken til dem. Det var en RFextender til H1000.

Den andre er at de slettet en ordre jeg hadde lagt inn når de hadde supertirsdag (tilbud hver time). Gjorde de oppmerksom på dette og de skulle legge inn ordren på nytt på meg. Ingenting skjedde så jeg kontaktet de flere ganger for å få de til å gjøre det, men ga opp til slutt.

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det finnes fler av dem som har dårlig erfaringer med netshop, en av dem som har gode erfaringer.
    Men jeg tror det jobber noen enkelt personer der som har forståelse av god kundeservice.
    Noen ganger når jeg tar min ukentlige ringe runde dit så støtter jeg på personer som virkelig vil hjelpe til, men som da selvfølgelig ikke er den rette person. Det kan jo selvfølgelig være et skuespill, men velger å tro at det finnes gode servicefolk der.
    Det må det vell kanskje være siden noen tydeligvis har fått hjelp, og er fornøyde.:wink:

Lykke til med saken din Marantz, håper det løser seg kjapt for deg.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ingenting å utsette på Netshop, har handlet med dem ett femtitalls ganger. Ved retur/reklamasjon har de vært veldig imøtekommende da de f.eks sendte meg nytt lydkort og ram selv om de selv ikke kunne finne noen problemer med varene jeg returnerte.

Active Timion sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    403
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kan jo tyde på at skuta synker.....

Har hørt noen rykter om at det ikke går så bra for netshop på grunn av finanskrise etc.

Alle disse klagene kan jo være et forvarsel på at at skuta ikke ligger vannrett.... konkurs betyr jo fort trapte penger..?

Ville bare stått på som rakker'n for å få tilbakebetalt evt. utestående.

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånt er jo innmari guffent. Skal aldri handle der, samt advare andre.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde en sak med de for 2 år siden. Bestilte en Toshiba 37. Fikke tekstmelding
    midt på natta 2 dager i strekk fra transportøren at jeg måtte være hjemme neste dag for å motta den.

Etter en uke kom den og da var jeg lei både Tv og Netshop . Tv ble levert
    samme dag til Netshop Oslo uåpnet.

Purret de etter 14 dager for pengene. De ville først trekke fraktkostnader selv om jeg hadde fått godkjent Oslo som tilbakeleveringssted. Fikk beløpet i sin helhet etter my mailkorrespondansenette r30 dgr

Uansett betal aldri med annet enn kredittkort. Selger og kredittkortselskap
    sidestilles i en tvistesak/konkurs

Ole

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny dag, nye purringer. Nå hevder Netshop at en av de ansatte på økonomiavdelingen er sykemeldt, slik at noen av de andre er nødt til å ta over den jobben. Derfor tar det visst litt lengre tid. Synes bare det er så rart hele prossessen rundt retur gikk kjempefort, helt frem til de skulle utbetale pengene mine...

Edit: Da har jeg endelig fått til en løsning i denne saken. Jeg hadde uansett en LG 50PG7000 som sto klar til henting. Istedenfor kreditering, betaler jeg bare restbeløp for Tv-en. Hvor lang tid det hadde tatt å få pengene tilbake aner jeg ikke, men jeg har blitt veldig skeptisk til Netshop etter dette.

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk du noen form for kompensasjon fra dem? Litt avslag i prisen på TVen eller noe annet som kan minne om god kundeservice?

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Uremmesig purring / inkassovarsel.

La meg først bemerke at jeg har god erfaring med Netshop etter å ha lagt igjen en del 1000 lapper der.
    Idag kom en purring / inkassovarsel fra et selskap som heter Sergel. Kunne ikke skjønne hva det var, men når jeg sjekker kontoen min så ligger det en faktura der. Saken er en feillevert harddisk som ikke var min skyld. Disken ble byttet og den feilleverte returnert med returlapp fra dem. Hos Posten ser jeg at den er levert ut. PGA noe regnskapsteknisk måtte de antagelig lage en proformafaktura for å få den nye disken ut av lager, denne har de i ettertid glemt å matche.

Det er jo ganske unikt å purre en privatkunde hos Netshop, noen som har prøvd å få kredit der ?? For oss private er det kun Visa og oppkrav som gjelder. Burde det ikke ringe en bjelle hos økoavdelingen ?
    Sendte en halvsur mail tilbake med dokumentasjon. Sendte den til okonomi@netshop.no, denne adressen står på nettsiden deres, men den kom i retur pga. "User unknown" ???
    Sendte da en ny til support med kopi til inkassoselskapet.

Blir litt grinete nå og har varslet de om at hvis jeg må jobbe mere med denne saken vil jeg ha 600 kr. timen. Det kan jo ikke være riktig at jeg skal bruke tid for å rydde i deres rot ??
    Blir spennende å se om jeg får den vanlige svada meldingen med "Vi beklager, men pga XXXX har dette dessverre skjedd".
    Hadde jo vært moro å møte dem i forliksrådet da jeg aldri kaster noe og har alle mailer lagret, slik at jeg kan dokumentere alt og litt til

Vi får se foreløpig har jeg bare et support nummer og en beklagelse over hvor mye de har å gjøre..

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ei sak gåande eg også, vedr ein ps3 der vifta går for fullt heile tida. Den justerer seg enkelt og greit ikkje ned att. Sendte inn ps3'en på mandag, fekk idag svar frå serviceavdelinga deira om att:

"Dette er en av de eldre modellene av ps3. Den har en annen vifte enn de nyere modellene. Så derfor bråker den nok litt mer."

Eg kunne forstått saka om det var -litt- meir lyd, samt at vifta justerte seg etter belastning. men her går vifta for fullt. ps3'en er heller ikkje gammal, den vart kjøpt i påska i fjor(2008).

Håper det går an å gjere noko vidare i denne saka, eg er ikkje interessert i å ha ein slik ps3 ståande i stua, då tven faktisk må stå rimelig høgt på for å overdøyve vifta. Dette sendte eg melding til dei om, og ventar no på svar. Kjedelig sak, for dei har gode prisar, og eg vurderte å bestille ein tv frå dei.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Ny dag, nye purringer. Nå hevder Netshop at en av de ansatte på økonomiavdelingen er sykemeldt, slik at noen av de andre er nødt til å ta over den jobben. Derfor tar det visst litt lengre tid. Synes bare det er så rart hele prossessen rundt retur gikk kjempefort, helt frem til de skulle utbetale pengene mine...
    Ha, det var akuratt den samme unnskyldningen det ga til meg i fjor sommer.
    Møtte opp personlig, da fikk jeg til slutt pengene...

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Har ei sak gåande eg også, vedr ein ps3 der vifta går for fullt heile tida. Den justerer seg enkelt og greit ikkje ned att. Sendte inn ps3'en på mandag, fekk idag svar frå serviceavdelinga deira om att:

"Dette er en av de eldre modellene av ps3. Den har en annen vifte enn de nyere modellene. Så derfor bråker den nok litt mer."

Eg kunne forstått saka om det var -litt- meir lyd, samt at vifta justerte seg etter belastning. men her går vifta for fullt. ps3'en er heller ikkje gammal, den vart kjøpt i påska i fjor(2008).

Håper det går an å gjere noko vidare i denne saka, eg er ikkje interessert i å ha ein slik ps3 ståande i stua, då tven faktisk må stå rimelig høgt på for å overdøyve vifta. Dette sendte eg melding til dei om, og ventar no på svar. Kjedelig sak, for dei har gode prisar, og eg vurderte å bestille ein tv frå dei.

Jaja, det var ikkje mykje tak i netshop gitt, blir nok ikkje nokon fleire kjøp der for min del når ein ikkje kan forvente meir. Fekk hentelapp i posten fredag, dei hadde tydeligvis berre sendt tilbake ps3'en sjølv om eg gav beskjed om at eg ikkje var interessert i å ha ein SÅ bråkete ps3. Udugelig service av netshop!!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •