Produkt- og prisjakt på tv 60 tommer og opp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Produkt- og prisjakt på tv 60 tommer og opp

Har lenge sett etter en oversikt over eksisterende og kommende tver på 60 tommer eller mer som er eller vil bli tilgjengelig i Norge i tiden fremover.
    Nå som 50 tommere har vært et vanlig syn i norske hjem i lang tid skulle man tro at utvalget av 60 tommere ville være større enn det er i dag. Hvor blir de av? Er det realistisk å håpe på priser ned i 15.000,- for så store skjermer i nærmeste fremtid?

Jeg er selv på utkikk etter ny tv, og den må være på 60 tommer eller mer. Men økonomien tåler for øyeblikket ikke summer oppimot 30.000,- som blant andre LGs 60PG7000 ligger på i dag hvis jeg ikke tar helt feil.
    Er det mulig for meg, og andre som meg, å kunne nyte stor tv i stuen uten å måtte vente alt for lenge?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    63" 7 serie plasma fra samsung har også kommet, tror veiledende pris er 39.999,-

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Morken
    Har lenge sett etter en oversikt over eksisterende og kommende tver på 60 tommer eller mer som er eller vil bli tilgjengelig i Norge i tiden fremover.
    Nå som 50 tommere har vært et vanlig syn i norske hjem i lang tid skulle man tro at utvalget av 60 tommere ville være større enn det er i dag. Hvor blir de av? Er det realistisk å håpe på priser ned i 15.000,- for så store skjermer i nærmeste fremtid?

Jeg er selv på utkikk etter ny tv, og den må være på 60 tommer eller mer. Men økonomien tåler for øyeblikket ikke summer oppimot 30.000,- som blant andre LGs 60PG7000 ligger på i dag hvis jeg ikke tar helt feil.
    Er det mulig for meg, og andre som meg, å kunne nyte stor tv i stuen uten å måtte vente alt for lenge?
    Netshop har LG 60-PG3000 til 18k:

LG 60PG3000 60" Plasma TV HD 100Hz - Netshop.no - pc data foto minne digital

PG7000 til 24k.

SØK HER:

Hardware.no - Prisguide - TV

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jakter på det samme selv, og selvom den 60" fra LG til 18k frister så er det jo ikke full HD Kjøpe 42" tv ok en ny prosjektor med full HD ???

Hadde Panasonic sine 60"ere med full HD kommet ned i under 20k hadde de vert sterke kandidater for min del hvertfall.

Noen som har erfaringer med de seriene her fra LG ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG er testet her, med okay resultat. Dårlig sortnivå trekker ned.
    Jeg syns også det er rart det ikke er fler modeller over 50" å få tak i her i landet, sitter selv på gjerdet og lurer på om jeg skal gå for en stor TV framfor projektor. Samsung 63" er en kandidat, og så må det da komme noen nye utover våren?

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EivindLunde
    LG er testet her, med okay resultat. Dårlig sortnivå trekker ned.
    Jeg syns også det er rart det ikke er fler modeller over 50" å få tak i her i landet, sitter selv på gjerdet og lurer på om jeg skal gå for en stor TV framfor projektor. Samsung 63" er en kandidat, og så må det da komme noen nye utover våren?
    Syns jo det også er litt surt at Pioneer sine 60" henger igjen på prisen, 60k for 60" er jo stivt bår 50" i samme serie koster rundt 22k.
    TV er nok på linje med PJ og reciver noe av det dyreste man kjøper dersom man bytter med gjevne mellomrom .

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker litt på 60 tv til kjellerstue jeg også, lurer litt på om det kan være et alternativ til pj?.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Syns jo det også er litt surt at Pioneer sine 60" henger igjen på prisen, 60k for 60" er jo stivt bår 50" i samme serie koster rundt 22k.
    TV er nok på linje med PJ og reciver noe av det dyreste man kjøper dersom man bytter med gjevne mellomrom .
    Pioneer 60" koster ikke 60k lenger, men rundt 50k (ogsp på tilbud som inkluderer en 32" LCD til 50k).

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til orientering er Pioneer 6090H nåå få tak i for i underkant av 35000,-

Er det forresten noen som vet om vi kan forvente nye 60+ tommere i 2010?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •