WD TV HD Media Player

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

WD TV HD Media Player

Skrev samme innlegg på nFF, men med dårlig respons. Slenger inn et innlegg her også.

Jeg er i utgangspunktet ute etter en BlueRay spiller med USB inngang, slik at jeg kan spille av filmer fra ekstrern harddisk. Etter å ha googlet litt ser jeg at dette ikke har kommet for fullt enda. Spørsmålet er om jeg da bør vente med å kjøpe BR-spiller.

Uansett, så kom jeg over denne hendige saken: Gjør disken til mediaspiller - Hardware.no

Den ser helt genial ut! Finnes det alternativer til dette? Utenom Popcorn Hour? Jeg fikk utrolig lyst på denne, så helt genialt ut!

Og hva tror dere om prisene på BR-spillere fremover. Vil de fortsatt ligge på 2000+ eller vil de gå ned mye i verdi(si om et halvt år)?

EDIT: Et par timer etter at jeg skrev det over

Etter å ha tenkt litt har jeg kommet frem til at jeg vil kjøpe en DVD spiller med oppskalering og WD TV HD Media Player. Ser at de fleste DVD-spillere har USB som kan spille av avi. Men ingen som spiller av så mye som WD TV HD.

Men tror dere WD kan spille av fra ipod og andre ekstrerne HDD enn de fra WD?

Blueray vil jeg vente med til prisene går ned. Forresten stor forskjell på BR og DVD som er oppskalert?

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petray
    Skrev samme innlegg på nFF, men med dårlig respons. Slenger inn et innlegg her også.

Jeg er i utgangspunktet ute etter en BlueRay spiller med USB inngang, slik at jeg kan spille av filmer fra ekstrern harddisk. Etter å ha googlet litt ser jeg at dette ikke har kommet for fullt enda. Spørsmålet er om jeg da bør vente med å kjøpe BR-spiller.

Uansett, så kom jeg over denne hendige saken: Gjør disken til mediaspiller - Hardware.no

Den ser helt genial ut! Finnes det alternativer til dette? Utenom Popcorn Hour? Jeg fikk utrolig lyst på denne, så helt genialt ut!

Og hva tror dere om prisene på BR-spillere fremover. Vil de fortsatt ligge på 2000+ eller vil de gå ned mye i verdi(si om et halvt år)?

EDIT: Et par timer etter at jeg skrev det over

Etter å ha tenkt litt har jeg kommet frem til at jeg vil kjøpe en DVD spiller med oppskalering og WD TV HD Media Player. Ser at de fleste DVD-spillere har USB som kan spille av avi. Men ingen som spiller av så mye som WD TV HD.

Men tror dere WD kan spille av fra ipod og andre ekstrerne HDD enn de fra WD?

Blueray vil jeg vente med til prisene går ned. Forresten stor forskjell på BR og DVD som er oppskalert?
    koblet opp min WD i helgen og den funker veldig bra !! kjempe fornøyd og jeg kjører maxtor HD på den. ingen problemer

Newcomer perkforr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/forum/av-prosessor...ia-player.html

Jeg har allerede skrevet litt om den. Testet den noen uker nå og den takler det meste veldig bra. Den skal også være kompatibel med alle harddisker og flash basert minne med USB.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, det var ikke mer som skulle til. Bestilt

Fant den forresten på cdon.no til 896 inkludert frakt!

Newcomer perkforr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petray
    Takk, det var ikke mer som skulle til. Bestilt

Fant den forresten på cdon.no til 896 inkludert frakt!
    Husk at det kan være greit å legge inn oppdateringen med en gang. Den ligger på WDC sine sider. Den fikser noen småbugs som du kanskje ikke ville merket en gang men det er alltid greit å ha den ferskeste firmwaren.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

WD TV og menuer på filmer

Jeg har ett problem som jeg ikke vet løsning på. Får ikke menyer på filmene. Hvordan kan jeg da gjøre valg i en film.

Eksempel på dette er XIII, som består av 2 deler. Jeg får ikke valgt del 2 på noen måte, hva kan jeg gjøre for å få spillt av del 2. Noen som vet

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sliter med å spille av MKV filer, som var hovedgrunnen til at jeg kjøpte den i utgangspunktet. Får beskjed om at den ikke støtter formatet selv om jeg leser overalt at den skal gjøre det. Har lastet ned siste firmware (WDTV_FW_1_02_07), men får samme beskjed. Noen som har erfart det samme og vet hva jeg gjør galt?

Mvh
    Ronny

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har vel prøvd flere forskjellige mkv filer med forskjellig oppløsning og kilde?

Jeg bruker min 90% til mkv og har ikke funnet noen den ikke vil spille enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Edit:

Så det var et godt tilbud i en nettutikk, men ut ifra sticky-posten øverst i denne kategorien så ser jeg at det ikke er så populært med denne type poster...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •