Elkjøp er OK men jeg må le litt. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Elkjøp får mye pes her, men jeg har faktisk truffet et par svært kunnskapsrike og dyktige selgere der også. Derimot har jeg temmelig dårlige erfaringer med Expert!

T

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    veldig off topic, er det et krav at man forteller hvor man jobber i signatur? jobber selv i elektrobutikk hvor vi har både tv` er og brødristere

Newcomer Tuxflux sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bacardi
    Og man får en mye bedre deal visst man ikke står der å er fly forbanna, men fører en vanlig samtale
    Ohh yes. Hvis noen skriker og er sint mot sjefen på stedet, antar han at vedkommende er en arrogant idiot og går nok ikke langt for å hjelpe noen som oppfører seg slik i forhold til noen som kommuniserer på hans nivå. Jobber med kundeservice selv og min evne til å være serviceinstillt øker betraktelig bare kunden oppfører seg som en voksen person og behandler meg med respekt. Da løses som regel alltid problemet. Man klarer som oftest å finne en løsning begge parter kan være fornøyde med bare man prøver. Folk som skriker og kjefter til meg får som regel ikke like mye av min tålmodighet....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg klagde til Elkjøp sentralt for ikke lenge siden, etter å ha fått slett kundebehandling ved forsøk på å kjøpe oppvaskmaskin. Sendte e-post, og fikk svar dagen etter. De skulle ta saken opp med selgerene på det varehuset jeg hadde besøkt. Får håpe de faktisk gjør det, da selgeren påstod jeg kunne spare strøm for minimum 2000 kroner i året på å kjøpe en dyrere maskin.

Vil dog nevne at jeg er VELDIG fornøyd med å få tilbake 4500,- etter at kjøleskapet jeg kjøpte før jul kom på salg på nyåret.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Ikke at jeg tar Elkjøp i forsvar, men man finner drittunger som ikke har peiling på Hifi klubben også..

Hehe dessuten HAR jo faktisk Elkjøp bedre lyd og bilde enn Hifiklubben..

Pioneer plasma
    Yamaha og Pioneer hjemmekino...
    Abrahamsen og EC

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    Elkjøp Norge sentralt driter i deg som kunde. det er den enkelte butikk sitt ansvar å skvise mest mulig kroner utav deg, og når noen kommer og klager, så kan Elkjøp Norge peke på butikken (og kansje helst den ansatte) og skylde på dem. Det er aldri Elkjøp Norge sin feil, det er den enkelte butikk/ansatte og Elkjøp Norge vil ha ryggen fri.

når det er sagt, så er ikke Expert noe bedre. de andre kjedene kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har noe grunnlag for det :P

Tänk efter nu innan du öppnar brödintaget. Tror du den varehussjefen som får ett mail/telefonsamtal av tex Koncern sjef, salgs sjef, regions sjef om att dom precis har pratat med en kunde som var LITE nöjd med just den servicen han fått i din butik inte kommer att lösa saken för den kunden ASAP. Detta är saker huvudkontoret (elkjøp norge) inte vill höra om så den butikssjefen som inte löst detta strul innan det gått så långt att kunden kontaktar Ekjøp centralt kommer att på en del dritt av sin sjef, garanterat! Det är trotts allt kunderna Elkjøp och de andra elektroförhandlarna lever av, tro det eller ej.

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Companiet
    Vil dog nevne at jeg er VELDIG fornøyd med å få tilbake 4500,- etter at kjøleskapet jeg kjøpte før jul kom på salg på nyåret.
    Da må jo selger være utolig grei, eller utrolig dum!!!

Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Hehe dessuten HAR jo faktisk Elkjøp bedre lyd og bilde enn Hifiklubben..

Pioneer plasma
    Yamaha og Pioneer hjemmekino...
    Abrahamsen og EC
    Ja, kan du fatte at folk gidder handle på Hifiklubben? Ikke gir de rabatter og ikke har de prisgaranti.

Nei, må vel opp å ha meg en effektforsterker og en tørketrommel en av dagene

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokke2k3
    Ja, kan du fatte at folk gidder handle på Hifiklubben? Ikke gir de rabatter og ikke har de prisgaranti.

Nei, må vel opp å ha meg en efektforsterker og en tørketrommel en av dagene

Dagens

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    Da må jo selger være utolig grei, eller utrolig dum!!!
    De har jo prisgaranti, og 30 dagers returrett, og det er utrolig greit.:-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •