Hjelp! HiFi-klubben klarer ikke levere varen de har solgt meg (Denon 3808) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    Oh Yeah =)
    Før jeg hadde anlegg drømte jeg om å handle på Hifi-klubben...
    Det var tydeligvis et mareritt jeg drømte
    Jeg for min del skal ikke henge ut klubben for de har vært helt fantastiske mot meg, men det er kjedelig at de ødelegger så mye for seg selv ved å være elendig butikk og mindre bra service. Håper dem tar lærdom av dette og gjør noe med servicen sin, det er den de lever av.

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville ikke kjøpt en slik forsterker ny når det er kommet nyere på markede. Da får du tak i en 3808 brukt veldig enkelt og de fleste har enda med garanti. Men ilag med B&W høytalere ambefaler eg Pioneer LX60 eller 70.
    Denon får de også til å spille fint, men kan bli litt kjedelig for noen. Ville ikke brukt de på Onkyo, har selv prøvd de på den og synst ikke det var noe særlig.

Ikke prøvd de på Yamahaen, men ville lett valgt Pioneer eller Yamaha. B&W spiller meget bra med dynamisk forsterker

Mitt råd er å ta imot penger og finne deg en på brukten.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xinhua
    Men ilag med B&W høytalere ambefaler eg Pioneer LX60 eller 70.
    Det er en spennende mulighet. Satte opp en Pioneer av rimligere klasse i helga, og det var meget bra liv i den. Romkorreksjonen ligger langt foran hva Denon har å tilby etter min korte, men entusiastiske erfaring.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En liten oppklaring fra trådstarter

Hei,

jeg har vært ute på forretningsreise og ser først i dag at det har vært en del aktivitet på tråden. Takk for alle svar, men jeg vil understreke et par ting:

a) de ansatte på min lokale butikk jobber fortsatt med saken (spore opp en 3808 eller om de kan tilby meg en 3808A til samme pris) og har sagt de skal forsøke å finne frem til en OK løsning for meg

b) det var ikke min intensjon å svartmale HiFi-klubbens kundeservice, jeg ganske enkelt stilte et spørsmål om hvilke rettigheter jeg evt. har og hva jeg burde forvente av service. Det er ikke slik at de har ytet meg spesielt dårlig service hittil, jeg bare ville forhøre meg og forberede meg HVIS de kom tilbake med negativt svar denne uka.

Jeg kan også bekrefte at jeg har blitt kontaktet av HiFi-klubbens salgssjef Norge og det ser altså uansett ut til å løse seg for min del. Men, uansett en interessant problemstilling og veldig kjekt å få pustet støvet av paragrafene i kjøpsloven...

Saken (forhåpentligvis) avsluttet fra min side.

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zimba07
    Hei,

jeg har vært ute på forretningsreise og ser først i dag at det har vært en del aktivitet på tråden. Takk for alle svar, men jeg vil understreke et par ting:

a) de ansatte på min lokale butikk jobber fortsatt med saken (spore opp en 3808 eller om de kan tilby meg en 3808A til samme pris) og har sagt de skal forsøke å finne frem til en OK løsning for meg

b) det var ikke min intensjon å svartmale HiFi-klubbens kundeservice, jeg ganske enkelt stilte et spørsmål om hvilke rettigheter jeg evt. har og hva jeg burde forvente av service. Det er ikke slik at de har ytet meg spesielt dårlig service hittil, jeg bare ville forhøre meg og forberede meg HVIS de kom tilbake med negativt svar denne uka.

Jeg kan også bekrefte at jeg har blitt kontaktet av HiFi-klubbens salgssjef Norge og det ser altså uansett ut til å løse seg for min del. Men, uansett en interessant problemstilling og veldig kjekt å få pustet støvet av paragrafene i kjøpsloven...

Saken (forhåpentligvis) avsluttet fra min side.
    Veldig bra, håper at saken ordner seg raskt, slik at du får glede av alt som du har kjøpt. Har selv 3808, og er kjempe happy med den.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ivar Brath Lien
    Til informasjon:

Jeg har i dag tatt kontakt med zimba07 for å finne en god løsning på denne saken, noe jeg er sikker på at vi gjør.

Takk til dere andre for gode råd og svar til trådstarter. Vi forsøker hele tiden å bli bedre, og da er dette faktisk en fin måte å snappe opp misforståelser som har skjedd i våre butikker, slik at vi kan rette dem opp.

med vennlig hilsen,

Ivar Brath Lien
    Salgsjef Norge
    Hi-Fi Klubben AS
    Synes det er meget bra at ledelsen tar grep og ansvar når det kan se ut som om en kunde har fått en dårligere service enn forventet. Etter min mening ser man først kvaliteten på service når noe går galt gjennom måten det løses på. Alle handlene som går på skinner gir ikke serviceapparatet mulighet til å vise seg fram.

Jeg synes det kan se ut som Hifiklubben ikke har noe å skamme seg over her, snarere tvert imot. zimba07 har hatt uflaks og gjort en bestilling av en vare som viste seg å være utgående, men så lenge det løser seg slik at zimba07 får tilsvarende eller noe bedre vare uten å måtte betale mer, så har Hifiklubben etter min mening gjort jobben sin i henhold til avtale og lovverk.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up 3808

litt snodig forsterker synes jeg da :-D 1. noen gannger finner den ut at det er lurt å spille i 5 kanals stereo i stedet for true hd eller dts hd :-D 2. brukte å oppscalere bilde med den bd ,hd dvd og xbox 360 men etter at optoma hd 3000 komm i huset ser jeg kor dålig skaleren er på denon i forhold
    har jeg hatt valget nå har det blitt en annen forsterker...

for vel leve med raringen litt til .........

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,801
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av samco
    litt snodig forsterker synes jeg da :-D 1. noen gannger finner den ut at det er lurt å spille i 5 kanals stereo i stedet for true hd eller dts hd :-D 2. brukte å oppscalere bilde med den bd ,hd dvd og xbox 360 men etter at optoma hd 3000 komm i huset ser jeg kor dålig skaleren er på denon i forhold
    har jeg hatt valget nå har det blitt en annen forsterker...

for vel leve med raringen litt til .........
    1. Vil vel tro det kanskje er BD spilleren/innstillingene i BD spilleren, som er "raringen" i tilfelle ditt her ....

2. Synes det ville være rart hvis ikke Optoma HD3000 gjorde en bedre bildeprosesserings jobb enn 3808... Greit nok at Optoma prosessoren i dag går på tilbud for rundt 7000,-, men den ble vel solgt for ca 19000,- tidligere og det er vel måtepå hvor mye bileprossesring man kan forvente å få i en AV forsterker til 12-16K, når denne også i tilegg til en bildeprosessor skal inneholde en viss kvalitet på lydprossesering, forforsterker og 7 effekt forsterkere.
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    zimba07, hvordan endte det? Nysgjerrig på servicen siden jeg prøver å danne meg et balansert bilde av HFK før jeg eventuelt bruker dem selv.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •