Sagem bakprosjektor-tv noe å ha på?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sagem bakprosjektor-tv noe å ha på?

Jeg så denne annonsen og kjenner at det hadde vært kjekt med nyere og større tv enn 32" crt'en min. Noen som har noe erfaring med Sagem bakprosjektor, eller bakprosjektor generelt så vil jeg gjerne høre. evt. Hvor mye kan denne være verdt sånn ca i dagens marked med plasmaer (for ikke å snakke om lcd'er) til svært få lapper på disse nyårssalgene...

Sagem 52" prosjektor tv | FINN torget

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe å ha på. Du vet ikke når pæra ryker på det og den er ikke billig, så ville heller gått for en lcd eller plasma. Du bør helst oppgi hvor mye penger du vil legge ut på tv før noen kan anbefale en til deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sagem 52

Hører det er andre som mener dette ikke er noe å ha:neutral: Vel.. jeg har den. Jeg husker ikke hva den kostet ny. (selger oppga det når jeg kjøpte den.)

Men jeg ga ihvertfall 6000,- for min.Prisene er sikkert enda lavere nå, Ny pære skulle visstnok koste 1200,- Den var akkurat byttet når jeg kjøpte den. tv\n var da 5 år gammel og pæra var ikke gått, men byttet for sikkerhets skyld. Selvfølgelig kan pæra ryke, men er alle andre skjermer skuddsikre da??

Det er en Texas instruments stående prosjektor som gjør at den ikke bygger så dypt.

Jeg er fullstendig klar over at det finnes mye bedre tv\r en dette på markedet
    men til den prisen er jeg ihvertfall meget fornøyd.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Arrow pære pris

kompis hadde en gammel sony 5000+ i pris og da kunne ikke levrandøren garantere at det var riktig pære han fikk pga flere opdateringer på tv typen i løpet av årene...... han solgte beistet

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden