Heve kjøp, kreve fraktkostnader og?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Heve kjøp, kreve fraktkostnader og?

Kjøpte en Samsung LE46 A786 fra Netshop i mellomdagene. Jeg ringte inn og spurte om jeg fikk inn mitt digitale kabelnett på denne, og det ble sjekket opp mens jeg ventet så jeg fikk bekreftet det. Men jeg får det ikke inn. Menyene på min TV er helt annerledes enn det som står i manualene på nettet. Jeg sendte mail til Netshop i går men har ikke fått noe svar. Jeg vil grunnet dette bruke angrefristen på dette tv'et. Men, det er jo dyrt å frakte store TV'er. Jeg betalte en kamerat 500 kroner for å hente det i sin varebil, ca det samme som frakten hadde vært gjennom Netshop. Og så lenge jeg ikke har fått det jeg er blitt lovet vil jeg og kreve frakten tilbake. Det må da vel være riktig?
    Det jeg evt. kan vurdere er å betale mellomlegg til LE46 A796 og at Netshops transportør kommer med den til fraktfritt meg og tar med den gamle.
    Hva mener dere om dette?

Newcomer octane sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    297
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ihvertfall fått tilbake alt (inklusiv hva jeg betale i frakt til meg) hva jeg har betalt når jeg har benyttet meg av angrefristen før (innen 14 dager). Men porto for å sende produktet tilbake har jeg måtte betale.
    Men siden du har ordnet med privat frakt, så betaler garantert ikke netshop de kostnadene du hadde med å betale kompisen din.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du trenger ikke bare en firmware oppdatering da - for å få det til å virke som det skal mener jeg ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Du trenger ikke bare en firmware oppdatering da - for å få det til å virke som det skal mener jeg ?
    Nå er TV'en død....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyser LED på tv'n?
    I såfall, ta ut antenneledningen, og la den forbli ute, og prøv med softwareoppdatering på nytt.
    Dette lastes ned fra samsung sine sider,
    om du ikke finner sw til din der prøv med LE46A796

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •