Ny projektor - Full HD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny projektor - Full HD

Har idag en Hitachi pjtx300 som har gått 3500 timer, vurdere sterkt og bytte denne nå før pæra går.
    Det er her jeg trenger hjelp.

Hva skal jeg velge som ny projektor, ønsker mulighet for full HD, da jeg har ps3.

Litt info rundt, projektoren står på hylle i øvre kant av lerret midt på bakveggen. Kastelenge 3,65meter. Den står på stue, men litt mørke trevegger og svarte gardiner som stort sett alltid er trukket for. Men 100% lystett er det slettes ikke så trenger en som tåler endel dagslys. Projektoren brukes til TV(50%) Spill (25%) Film (25%). Lerret er hvitt motorisert nedtrekk med svart ramme 92" (200cm bredt)

Aner ikke om jeg skal velge LCD - DLP - SXRD projektor, har lest endel men føler meg usikker på hva som vil være det beste valget for mitt bruksområde.

Håper noen gidder og ta seg tid til å guide meg på vei, på forhånd takk for all hjelp.

Prisgrense 20000,- og ønsker en som vil gi merkbart forbedring fra pjtx300 som jeg forøvrig har vært fornøyd med.

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten å vite om den faktisk fikser kasteforholdene osv så er jo i hvertfal sony HW 10 en aktuell kandidat i prissjiktet.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HW 10 fikser distansen til lerretet og har nok lens-shift til plassering i kant med toppen av lerretet.
    Fått mye skryt denne projektoren fra Sony.

Newcomer Vaden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv Hitachi PJ-TX300, og har planer om å oppgradere. Har siste vekene gjort veldig mykje research på mid-end projektorer. Det fins veldig mange gode projektorer i denne prisklassen, men etter veldig mykje fram og tilbake har eg komt til konklusjonen at HW10 er den rette projektoren til å pensjonere min PJ-TX300.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •