Negativ erfaring hos AVshop!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 25
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Om det er snakk om kjøp fra Avshop sin nettbutikk bør du nok gjøre mer enn å bare dobbeltsjekke...

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brannslange
    Om det er snakk om kjøp fra Avshop sin nettbutikk bør du nok gjøre mer enn å bare dobbeltsjekke...
    :?:
    Hva mer må man da gjøre? (evt hvorfor)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Brannslange
    Hmmm. Hva tenker du på Brannslange?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ganske sikker på at det dreier seg om www.nettdata.no sine sider, og det er folk jeg VET du kan stole på.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok du kan stole på AVshop.. Tror du ikke man ville hørt noe her på forumet dersom det var mange som hadde dårlig erfaring derfra?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har misstanke om at Brannslange kanskje burde hatt en slik: :wink: og en slik: etter sin uttalelse.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...vi har hatt en uheldig greie med et par feilleveringer fra en av våre distributører til Trondheim. Kan jo tenkes vedkommende kunder var Brannslange...? Uansett vil jeg våge å påsta at AVshop har lite store "flauser", selv om det selvsagt kan oppstå en og annen feil her og der, men det rydder vi alltid opp i så godt vi kan, og i de aller fleste tilfeller er våre kunder meget fornøyde!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, "Uheldig greie" var jo en ny og spennende måte å formulere et kaos uten like på. Et lerret på 2 meter er jo ikke akkurat veldig håndterlig og noe du absolutt ikke vil ha liggende og slenge i stua i alt for lang tid. Det er derfor ikke sælig morsomt å få feil type lerret levert på døra. Enda verre blir det når en må mase for å få dem ut av stua igjen. Det snakkes om at det er kjedelig å vente noen uker på lerret etter at projektoren allerede er i hus. Prøv å vente tre måneder på et lerret som aldri kommer, mens du i samme tidsrom får fylt opp stua med lerret i både feil format og størrelse og som du ikke engang kan bruke som et midlertidig lerret da de rett og slett ikke passer inn. Noe kompensasjon eller rabatt på andre varer var det heller aldri snakk om, jeg endte faktisk med å få tilbakebetalt mindre enn det jeg skulle. Og noe lerret fikk jeg heller aldri.

Og Lygren. En ting er at Avshop muligens har få store "flauser". Det er helt greit. Et hvert firma, når de får holde på en stund, gjør jo fra tid til annen noen bommerter og det er ikke noe galt i det. En annen ting blir hvordan firmaet velger å løse disse flokene på. I beste fall kan jeg vel gi Avshop tommelen ned for måten firmaet valgte å løse problemene som oppstod under mitt møte med dem.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hei igjen, Brannslange

Slik jeg husker saken, ble det sendt oppover 2 feil lerret etter hverandre, som selvsagt er meget uheldig. Dette skyldes rot hos en av våre leverandører, som selvsagt beklages...

Når det gjelder 3 mnd, er det nok litt å ta i, men du har rett i at ting tok fryktelig lang tid.

Årsaken er enkel: Greyline produseres etter ordre i Sverige. Når de klarte levere feil første gangen, tar det enda ca. 3 uker å produsere opp ett nytt lerret. I tillegg har du litt administrasjonstid, så det stemmer nok at du var oppe i 2 mnd'er, og kanskje enda noe mer før begge lerretene ble hentet på din hjemmeadresse med budbil og sendt tilbake til Oslo, vederlagsfritt selvsagt.

Du ønsket jo ikke noe nytt lerret heller (forståelig, selvsagt), hvis ikke hadde vi selvsagt lagt opp bestilling av et nytt ett!

Når det gjelder tilbakebetaling og at du ikke har fått tilbake tilstrekkelig beløp, har du aldri gitt beskjed om at du mener dette til oss, og såvidt jeg vet, skal dette være korrekt. Du er kreditert både lerret og selvsagt all frakt, foruten for de varer du valgte å beholde.

Tror det er best du sender meg en PM med hva du mener er feil, så får vi rettet opp i det!

Kan kanskje legge til at selgeren hos leverandøren dette gjelder nå har funnet seg et annet sted å jobbe, og at en ny, tilsynelatende dyktig selger er på plass, så da får vi anta at dette ikke gjentar seg! Uansett er dette første gangen de har klart å rote så mye som dette! De har sendt feil et par ganger tidligere, men ikke to ganger på rappen! ops:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oss i mellom er denne saken for lengst ferdig diskutert. Grunnen til at jeg trekker dette fram på forumet er for å rette opp den noe kunstige glorien Avshop nærmest har fått på forumet her.

Du har helt rett i det med tre måneder. Jeg betalte for lerretene den 14. januar. Den 21. april ble beløpet kreditert min konto. Det gikk altså ikke tre måneder til saken ble ferdig, men tre måneder og en uke.

Det var forøvrig Lygren selv som foreslo at beløpet skulle krediteres i stedet for et tredje forsøk på å levere riktig lerret. Som kunde er det da ganske klart at man stopper handelen, når firmaet ikke lenger vil ha noe med en å gjøre.

Tror begge parter har fått sagt sitt nå, så får de som leser dette her heller gjøre opp sin egen mening og om de evt. ønsker å handle på Avshop eller ikke. Jeg for min del kommer selvsagt ikke hindre noen i det og kommer heller ikke til å nevne denne saken i noen av mine fremtidige poster på forumet her (hvor jeg forøvrig fortsatt håper jeg er velkommen). Noen fremtidig handel på Avshop for min egen del blir det neppe noe av. Til det finnes det alt for mange gode alternativer.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...det var vel egentlig ikke noe ønske om å slutte å ha med deg å gjøre som var årsaken til vi ikke forsøkte aktivt "selge" på deg en ny levering, men rett og slett at dine etterhvert (naturlig nok) rimelig hissige tilbakemeldinger på ventetid etc. ikke tilsier at vi tilbyr enda en omlevering...

Hvis du har lyst, kan du sende meg en PM, så skal du få et ønsket lerret til <super> rabattert pris! :?:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...for øvrig er du selvsagt hjertelig velkommen på forumet! Dette er en blemme, utvilsomt, og du har din fulle rett og anledning til å klage høylydt!

Vi for vår del, forsøker å i større grad gjøre distribusjonen på egen kappe, slik at vi ikke er avhengige av 3. parter som ikke leverer til avtalt tid. Dette er selvsagt ikke noen trøst for deg, men vi jobber iallfall for å unngå slike beklagelige affærer som dette.

For øvrig er det virkelig synd at du ikke hadde plass til de ekstra 20 cm'erne som det første feilsendte lerretet var for bredt. Du hadde jo bestilt 200 cm, og endret til 180 en eller to uker etter bestilling. Endringen ble bekreftet av leverandør, men fabrikken i Sverige både feilmerket og feilsendte 200 cm i stedet for 180. Ved andre anledning var det leverandørens speditør som plukket feil... Mye å holde tak i noen ganger, uansett burde saken blitt løst langt tidligere, og som nevnt, beklager vi selvsagt dette!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ops! Ingen spøk fra brannslanges side slik jeg trodde, altså... :shock:

Kjedelig når slikt skjer. Særlig hvis man har en ny og spennende leke som bare ligger og venter.

Men å hisse seg opp hjelper sjelden. Jeg vil ikke tro noen gjør dette med vilje... :?

Vi må akseptere at ting ikke alltid går på skinner. Slike ting kan skje.
    Men det må selvfølgelig ikke skje for ofte.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Nei, hadde nok helt ærlig hisset meg opp et par hakk selv i denne saken hadde jeg vært Brannslange, nå får vi håpe ting løser seg ved hjelp av skikkelig smøring...

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil også ha et sånt lerret med "<super> rabattert pris!" Høres ut som midt i blinken for meg. :wink:

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joey1313
    Jeg vil også ha et sånt lerret med "<super> rabattert pris!" Høres ut som midt i blinken for meg. :wink:
    Her er du vell litt usakelig :roll:

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Electra
    Øhh.... mens ditt innlegg her :roll: er saklig?? :lol:

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TOLK DET SOM DU VIL. :shock:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hehe, spesialtilbudet gjelder nok i første omgang hr. Brannslange, men er det noe spesielt produkt dere sikler etter kan dere jo sende meg en PM for tilbud!

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TOLK DET SOM DU VIL. :shock:
    Det virker som folk her inne går inn for å missforstå meg, jeg skal ikke påstå at det i denne tråden var veldig saklig av meg å ymte frampå at jeg ønsker meg et billig lerret, men for deg å påpeke det krever en av to ting for at du skal være saklig selv; 1. Du er moderator og ber meg holde meg on topic. Eller 2. Du er trådstarter og ber meg om å holde meg on topic. Du er ingen av delene og følgelig like lite saklig som jeg eventuelt var i utgangspunktet.

On topic: ( :wink: )

Jeg har vært i andre forum der moderator rett og slett sletter den kritikken han måtte motta og utestenger de som måtte komme med kritikken. På den måten begrenser han spredningen av den dårlige omtalen. At Lygren her lar tråden stå og viser slik vilje til å komme kunden i møte oppfatter jeg som veldig bra. Det som startet som en tråd hvis utfall kunne blitt at jeg garantert ikke ville handle fra AVShop i framtiden har dreid seg over til å bli et eksempel på kundebehandling til etterfølgelse. Uansett hvor du handler så risikerer du å oppleve rot, AVShop er tydeligvis ikke noe unntak, men jeg er ikke skremt fra å handle der slik tråden utviklet seg.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •