Fant ut hvor jeg kjøpte projektoren min :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fant ut hvor jeg kjøpte projektoren min :)

Heh.. Dette er flaut..
    Men i fjor kjøpte jeg meg en SONY VPL-AW15 projektor for å ha i hjemmekinoen min.. Og når jeg leser rundt omkring på forumet her og slikt, så ser jeg helst at pæra mi ikke eksploderer inni projektoren, så jeg tenkte å kanskje bytte den FØR den ryker.. Smart, sant?

Men jeg husker ikke hvor jeg kjøpte projektoren.. Kan dere hjelpe meg?

Det jeg husker er at jeg mener butikken sendte varene fra rundt stavanger eller noe(dette er jeg usikker på altså), og at de hadde en lovnad om at jeg fikk kjøpe pærer til innkjøpspris der, så lenge jeg kjøpte projektoren min der..

Og ja jeg har søkt gjennom mailene mine, men har formatert pc'n i ettertid, og jeg har ikke kvitteringene.. I know, stupid..!

Men er det noen som med hjelp av denne infoen vet hvor jeg handla projektoren min?
    Eller er det noen som vet om et sted hvor de selger billigere enn noe annet sted?

På forhånd takk

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sickpuppy
    Heh.. Dette er flaut..
    Men i fjor kjøpte jeg meg en SONY VPL-AW15 projektor for å ha i hjemmekinoen min.. Og når jeg leser rundt omkring på forumet her og slikt, så ser jeg helst at pæra mi ikke eksploderer inni projektoren, så jeg tenkte å kanskje bytte den FØR den ryker.. Smart, sant?

Men jeg husker ikke hvor jeg kjøpte projektoren.. Kan dere hjelpe meg?

Det jeg husker er at jeg mener butikken sendte varene fra rundt stavanger eller noe(dette er jeg usikker på altså), og at de hadde en lovnad om at jeg fikk kjøpe pærer til innkjøpspris der, så lenge jeg kjøpte projektoren min der..

Og ja jeg har søkt gjennom mailene mine, men har formatert pc'n i ettertid, og jeg har ikke kvitteringene.. I know, stupid..!

Men er det noen som med hjelp av denne infoen vet hvor jeg handla projektoren min?
    Eller er det noen som vet om et sted hvor de selger billigere enn noe annet sted?

På forhånd takk
    nettdata.no holder til i sandnes 10 min fra stavanger

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brultmix
    nettdata.no holder til i sandnes 10 min fra stavanger
    Ah, tusen hjertelig! Tror det var der den ble kjøpt faktisk, kjente vertfall igjen layouten på siden..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •