Kjøp av flatskjerm til helga

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøp av flatskjerm til helga

Til helga så blir det kjøp av flatskjerm tv. Tenkte da på testevinneren fra tv2hjelper deg, Sony Bravia KDL40V4000, ser at det var bare siba i Trondheims området som selger den, men typisk så ble de jo utsolgt. Så da har jeg tittet litt på bla:

Samsung LE40A557 :Siba - Produkt - Samsung LE40A557

Philips 37PFL7603D Ambilight :Siba - Produkt - Philips 37PFL7603D Ambilight

Tv`n skal brukes sammens med PS3, film og tv-titting(har digital dekoder fra canal digital med HDMI).

Hva mener dere? Skal innom Lefdal butikkene i Trondheim å høre om de har Sony Bravia tv`n. Mener jeg så reklame for den på tv, men de har den ikke på nettet.

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville absolutt også tatt turen innom Hifiklubben.
    Sammenliknet med Expert har de hatt meget gode priser på Samsung LCD!
    Om budsjettet tillater det ville jeg nok tittet på både Samsung LE40A676 og Sony 40W4500...
    Lykke til!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Budsjettet mitt stopper nok på maks 9000kr, har andre ting å bruke penger på også:razz:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kenneth D
    Til helga så blir det kjøp av flatskjerm tv. Tenkte da på testevinneren fra tv2hjelper deg, Sony Bravia KDL40V4000, ser at det var bare siba i Trondheims området som selger den, men typisk så ble de jo utsolgt. Så da har jeg tittet litt på bla:

Samsung LE40A557 :Siba - Produkt - Samsung LE40A557

Philips 37PFL7603D Ambilight :Siba - Produkt - Philips 37PFL7603D Ambilight

Tv`n skal brukes sammens med PS3, film og tv-titting(har digital dekoder fra canal digital med HDMI).

Hva mener dere? Skal innom Lefdal butikkene i Trondheim å høre om de har Sony Bravia tv`n. Mener jeg så reklame for den på tv, men de har den ikke på nettet.
    Ville ha strekt meg til 40a656 NetOnNet - Prispresseren på hjemmeelektronikk i stedenfor

Da får du 120Hz. Mye bedre med 24 fps materiale (blu-ray). Den er nok bedre på farger og sort nivå også.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnusavr
    Ville ha strekt meg til 40a656 NetOnNet - Prispresseren på hjemmeelektronikk i stedenfor

Da får du 120Hz. Mye bedre med 24 fps materiale (blu-ray). Den er nok bedre på farger og sort nivå også.

Har veldig lyst på den 40a656, men jeg finner den ikke i noen butikker her i Trondheim som har den til en grei pris. Skal ha med meg stefaren min som skal prute for meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •