Gamezone.no vs CDON.com

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gamezone.no vs CDON.com

Bestilte et spill til min nevø for en måned siden hos gamezone.no.

Igår fikk jeg følgende epost:

"Din ordre har blitt kansellert.

Dersom du ikke selv har bedt om dette, er årsaken sannsynligvis at produktet er utgått og ikke lenger kan skaffes."

Det var alt som stod i mailen. Ikke noe beklagelse og heller ingen signatur.

Bestilte Wall-E + to andre Blu-ray filmer fra CDON.com

Fikk følgende epost:

"Hei.

Du har bestillt Wall-E (Blu-Ray) hos oss på CDON.COM.

Desverre har vår leverandør problemer å levere denne, og vi kommer desverre ikke til å klare å levere denne før jul.

Vi beklager på det sterkeste det intrufne, og ønsker å gi deg en verdikode på kr 50 som du kan bruke hos oss på CDON.COM.

Om du har spørsmål om bruk av kode eller din bestilling på Wall-E (Blu-Ray) ber vi deg kontakte kundeservice.

Vi beklager det intrufne.

Med vennlig hilsen

CDON.COM"

Litt forskjell på servicen kan man vel trygt si, og heller ingen tvil om hvor jeg handler neste gang.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om Gamesone har et KONGETILBUD på en bluray eller noe?! . Da får du be dem "banne" deg da, så vi er sikre på at du ikke bryter egne løfter .

Men joa, veldig forskjellig tilbakemeldinger, har god erfaring med CDON selv .

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg handler alle mine filmer fra CDON.com... grunnen er kjapp levering og faktura som gjør at det blir null stress med betaling og man får en fraktpris på 29,-...

man har 2000 kroner i kreditt hos cdon.com etter at man har betalt sin første faktura! den første bestillingen med faktura kan være på max 300 spenn... bra system...

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, servicen på cdon er bra, og leveringen er stort sett kjapp, men sjelden jeg handler BR derfra... eller rettere sagt aldri. Feks Wall-E koster 249,- hos cdon! Aaaaltfor dyrt etter min mening.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Selv om Gamesone har et KONGETILBUD på en bluray eller noe?! . Da får du be dem "banne" deg da, så vi er sikre på at du ikke bryter egne løfter .

Men joa, veldig forskjellig tilbakemeldinger, har god erfaring med CDON selv .
    Hehe, gjelder å holde på prinsippene.

Det er faktiskt første gang jeg bestilte fra Gamezone så tviler på at savnet blir så stort. Finnes jo mange alternativer.

Veldig fornøyd med servicen til CDON, billig var det ikke nei, men viktig å få varene før jul.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •