Rikstv´s sagemboks til 700 u abo.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rikstv´s sagemboks til 700 u abo.

Med fare for å se ut som jeg kommer med reklame:

BestBuy selger nå Riks-TV boksen til Sagem for 700,- uten abonement. Denne boksen, eller andre NTV bokser har jeg ikke sett under 990,- tidligere.

Jeg har ingen forbindelse med BestBuy, og jeg har aldri handlet hos dem, men dette var jo fristende billig for å ha noe til reise-TV´n.

Superman

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og Expert selger den i dag til 599 uten abo. Hva er feil med den ? Har hørt at Grundig er bedre der signalet er mindre optimalt, mens Sagem har flere in/outputs DERSOM man trenger det, da. Ser ut som boksen er i ferd med å dø ut.

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser den ligger i netshoppen til expert nå ja...

Det er vel ingen ting i veien med den, men kanskje en utgående modell.

Den har ikke pausefunksjon eller MHP.

Mao et greit kjøp for reise-TV`n, dessuten fin hvis du trenger tuner for å høre på de store radiokanalene.

Superman

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte en slik Sagem boks til 599 , en HDMI kabel og koblet til en ganske ny BenQ PC skjerm med HDMI inngang til 1400 kr. Det fungerte flott, ihvertfall her nær Oslo. Men jeg har lest en del på dette forum at boksen har vært utsatt for fargefeil, utfall og er kresen på signalet. Jeg har ikke opplevd det. Den som lever får se, men så langt alt bra. Og billigere og enklere enn dette kan det neppe bli, og bildekvaliteten er helt topp tilsynelatende.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OT: Sagem jeg hadde va rett og slett farlige. Den tok nesten fyr. Utenom det, så låste den seg flere ganger til dagen. Bilde og lyden forsvant når det passe seg. Måtte restarte Sagem boksen ofte, noen ganger vær 30min. Byttet til Grundig sin, har ikke hatt noen problemmer siden.

Mens jeg husker det, den va/er veldig gresen på signalet, måtte stille og søke og stille på nytt igjen første gangen den skulle i bruk.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Sagem boksen og har ikke hatt noen problemer, bortsett fra at den er litt kresen på signalet, som har blitt nevnt tidligere her.

Riktignok så er den litt treig i bruk, tar bortimot 1,5 - 2 sek å skifte kanal...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •