Kjøpe region A Blu-ray-spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Musashi sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe region A Blu-ray-spiller

Jeg tenker på å kjøpe en BDP S-350 i region A. Jeg er ute etter tips om hvilke nettbutikker som er aktuelle. Dersom noen har erfaring med bestiling fra noen av disse stedene, så er det også interessant å høre om.

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Musashi
    Jeg tenker på å kjøpe en BDP S-350 i region A. Jeg er ute etter tips om hvilke nettbutikker som er aktuelle. Dersom noen har erfaring med bestiling fra noen av disse stedene, så er det også interessant å høre om.
    B&H Photo Video er en av de få jeg vet om som sender elektronikk direkte til Norge. Meget velrenommert butikk, jeg har handlet mye fotoutstyr der. De har en god del Blu-ray spillere.

Mange nettbutikker, f.eks. Amazon, sender ikke elektronikk til Norge, så en mulighet da er å opprette en konto hos JetCarrier.

Man får da en postadresse i USA som man bruker når man bestiller, så pakker JetCarrier om pakken og sender den til deg i Norge via fly eller båt. Har man god tid så kan man velge båtforsendelse, og spare mye i porto. Fordelen med dette er at man kan bestille hav som helst i en hvilken helst nettbutikk i USA.

Newcomer Musashi sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset. Den butikken hadde jo rent bra utvalg også. Dette skulle jeg selvfølgelig ha tenkt på mens dollarkursen fremdeles var lav...

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne jo ha vurdert en multisone spiller også da Ikke like billig da men : Multiregion Sony BDP-S350

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Musashi
    Jeg har handlet 3 spillere fra en selger på ebay som heter electronics-store.

SONY BDP-S350 Blu-Ray Player 1080p & HDMI 1.3 - NEW - eBay (item 350135361213 end time Dec-06-08 17:08:42 PST)

Han skriver lav verdi, gave og 'demo dvd player' 'b-stock'. Har fått alle 3 tollfritt Anbefales. Ca 2400,- inkl frakt med dagens kurs. Han bruker litt dyr frakt, men så har du spilleren på under en uke. Han dekker inn litt fortjeneste med frakten, men jeg synes han kommer veldig gunstig ut, har ihvertfall gjort det alle 3 gangene jeg kjøpte.

Edit: De billigste jeg fant nå på komplett og avshop var 2400-2500 ekskl. frakt, men det blir jo sone B, og du har tydeligvis grunn til å ville ha Sone A spiller..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •