Hvor blir di nye jvc projektorene av?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor blir di nye jvc projektorene av?

Går nå her å venter på HD350..men hvor er di? Noen sier at di ble sendt ut fra jvc norge i forrige uke, men i ett lite antall. Ok, men hvem har fått dem da? Eneste forhandlerene jeg vet om som selger disse projektorene er avshop og soundgarden. Jeg snakket med soundgarden idag og di ventet dem inn disse dager men hadde ikke sett noe til dem. Noen som vet noe mer?

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roffy
    Går nå her å venter på HD350..men hvor er di? Noen sier at di ble sendt ut fra jvc norge i forrige uke, men i ett lite antall. Ok, men hvem har fått dem da? Eneste forhandlerene jeg vet om som selger disse projektorene er avshop og soundgarden. Jeg snakket med soundgarden idag og di ventet dem inn disse dager men hadde ikke sett noe til dem. Noen som vet noe mer?
    Nei jeg har samme problemet og begynner å bli lei av å høre at de er nå rett rundt hjørnet:-(
    Snakket i dag med Soundgarden og de skulle sjekke opp med JVC hvor de er blitt av for JVC hadde sakt at det skulle komme både HD350 og noen HD750 i samme sending og at 1stk HD750 var reservert til meg.
    Mvh bigtor

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg også er drittlei. Har nå vært uten projektor i 1 måned (første gang på 13 år) Har også reservert en 350, så får håpe at jeg virkelig får den snart. Er ikke helt begeistret av å se film på en 40".

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ser det ut som det går enda noen uker før denne klarer og komme over norges grenser

Newcomer Ole-J sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvor er de?

Jeg vet hvor en av 350 ene er i alle fall, hjemme hos meg. Jeg har ikke noe å klage over, den var verdt å vente på. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Kjøpte buet lærret samtidig. Skal kose meg til helgen med å montere det og se et par bra filmer. Dette er ikke ment som mobbing av de som ikke har fått tak i den enda. Jeg har ventet litt på den jeg også :-)

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ole-J
    Jeg vet hvor en av 350 ene er i alle fall, hjemme hos meg. Jeg har ikke noe å klage over, den var verdt å vente på. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Kjøpte buet lærret samtidig. Skal kose meg til helgen med å montere det og se et par bra filmer. Dette er ikke ment som mobbing av de som ikke har fått tak i den enda. Jeg har ventet litt på den jeg også :-)
    Oh, shut up :twisted:

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har jo HD350 inne på lager hos AVShop da.... Ihvertfall i følge AVShop.no
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    De har jo HD350 inne på lager hos AVShop da.... Ihvertfall i følge AVShop.no
    Ingen har den på lager enda, soundgarden ble også lovet den inn til samme dato men har fått beskjed av jvc norge at den blir forsinket ivertfall til den 15/12. Skylder på at det er all juleposten som forsinker leveransen.

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig fikk jeg tak i en hd350 hos AVARER i sandnes
    Veldig hyggelig fyr med mye kunnskap og masse med snadder varer. Han hadde bare fått tak i ett eksemplar av hd350 så jeg var ganske heldig så fikk vite om det.

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roffy
    Endelig fikk jeg tak i en hd350 hos AVARER i sandnes
    Veldig hyggelig fyr med mye kunnskap og masse med snadder varer. Han hadde bare fått tak i ett eksemplar av hd350 så jeg var ganske heldig så fikk vite om det.
    Heldiggris
    Jeg går fortsatt og venter på HD750:-(
    Mvh bigtor

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, var godt å få projektor igjen :-D Nå må jeg jo si at den trenger mye kalibrering for fabrikkinnstillingene var helt på tryne. Så virket jo ikke dve plata skikkelig heller så jeg har justert fargene etter king kong som jeg kjenner godt og har ganske nøytrale farger. Så det begynner og komme seg og bildet her helt supert. Sin City er bare helt lekkert å se på.

Igjen må jeg si at bildet på min gamle sanyo Z2000 var **** meg bra det også utenom sortnivået. Så di som sier den er dårlig kan gå å legge seg. Ser bittelitt maurtueeffekt på jvc'en i visse sener, ikke fordi det er plagsomt, men det var det ikke antydning til på z2000.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •